• Egyéb

Dinamikusan fejlődő szegmensben verseng a vadonatúj UX

Idén augusztusig 54%-al bővült hazánkban a közepes méretű prémium SUV szegmens, amelyet alapvetően rendezhet át jövőre a Lexus vadonaúj környezetbarát hibrid elektromos SUV-ja, az UX. A Magyarországon 95%-ban hibrideket értékesítő japán luxusautógyártó már jövőre nagyságrendileg 200 darab értékesítésével számol hazánkban.

Ha beválnak a világ legzöldebb prémium márkájának tartott Lexus számításai (márpedig a modell kitörően pozitív fogadtatásának ismeretében erre minden esély meg van), a vadonatúj Lexus UX már forgalmazásának első, nem teljes évében (az első darabok várhatóan jövő március tájékán érkeznek a márkakereskedésekbe) az egyik legnépszerűbb közepes méretű prémium SUV lehet Magyarországon. A tervezett 200 darabos értékesítés ugyanakkor egyben azonnal az egyik legnépszerűbb hazai Lexussá is teheti, a merész formatervvel, kézműves belső kidolgozással, a legmodernebb környezetbarát hibrid elektromos technológiával és nem utolsó sorban az aktív biztonsági rendszerek és vezetéstámogató rendszerek a kategóriában egyedülállóan széles tárházával érkező UX-et. A Lexus UX így azonnal felzárkózhat a két nagytestvér, a futurisztikus dizájn és a fejlett, jövőbemutató hibrid elektromos hajtás elegye révén az elmúlt években valósággal taroló NX és a már hétüléses modellváltozatban is elérhető RX mellé. Izgalmas lesz látni, hogyan formálja át a környezettudatos japán prémium márka legújabb sikervárományosa a hazai piacot, az azonban már szinte borítékolható, hogy alaposan felkavarja majd az állóvizet.

http://egyszermarlattamautot.hu/2018/09/06/mi-mar-lattuk-eloben/