Újabb elismerés a Michelin Mesternek
Az Advertising Week „Icon of the Millenium” címmel tüntette ki a Michelin Mestert.
A reklám-, branding- és marketingszektort vezető szereplők számára rendezett nemzetközi Advertising Week konferenciasorozat keretében október 1-én New Yorkban a rendezvénysorozat amerikai szervezője a Michelin híres kabalájának adta át a megtisztelő „Icon of the Millenium” címet.
Az elismerésre méltán lehet büszke a Michelin csoport mintegy 114 000 dolgozója – tökéletes születésnapi ajándék a Michelin Mester idei, 120 éves születésnapja alkalmából.
„A korszak neves grafikusa, O’Galop keze munkáját dícséri a Michelin Mester, aki 1898-as világra jötte óta sokkal több, mint egy egyszerű reklámkabala. Eleven figurája magát a Michelin csoportot testesíti meg, a vállalat értékeit, elkötelezettségeit, céljait, küldetését hirdeti. A mobilitás fejlesztésének mindenkori szószólójaként kíséri útjaikon a közlekedőket” – mondja Adeline CHALLON-KEMOUN, a Michelin csoport márka, fenntartható fejlődés, kommunikáció és külkapcsolatokért felelős vezetője.
A Michelin Mester világszerte ismert, kedves és pozitív kisugárzású figuraként nagyban hozzájárult, hogy a Michelin a Reputation Institute által felállított globális márkaismertségi listán jelenleg a 11. helyet foglalhassa el. Bizalmat ébreszt, közösséget teremt a márka és a fogyasztók között – immáron 120 éve segíti munkájával a világ vezető abroncsgyártóját.