A BMW értékesítési előretekintése 2019-re
A BMW Group enyhe mértékű, néhány százalékos globális értékesítési növekedéstirányoz elő a 2019-es esztendőre. Az általánosságban jó gazdasági környezet, a prémium szegmensre vonatkozó pozitív előrejelzések és a BMW Group modellpalettájának újdonságai – különös tekintettel a felfrissített és kibővített BMW X modellcsalád tagjaira – együttesen újabb eladási sikertörténetet vetítenek elő 2019-re. A politikai és gazdasági körülmények eközben várhatóan változatlanok maradnak, amely az autóiparra is hatással lehet.
Kínában a BMW Group ugyancsak enyhe mértékű értékesítési fejlődésre számít 2019-ben. Miközben a kínai autópiacot általánosságban a kiegyensúlyozottság jellemzi, a prémium szegmens előtt kiugró növekedési potenciál várható. A vállalatcsoport tervei szerint a legintenzívebb ügyfél-érdeklődés a BMW Group helyben készült modelljeit, azon belül is leginkább a BMW X3 új nemzedékét övezi majd: a sokoldalú terepjáró kínai gyártása 2018. júniusában indult be, így a modell teljes piaci elérhetősége 2019-ben várható.
Európában a BMW Group a régió gazdasági fejlődésétől teszi függővé pozitív irányú, enyhe mértékű értékesítési növekedését, miközben az sem zárható ki, hogy az eladási mennyiség a tavalyi év szintjét ismétli majd.
És noha úgy tűnik, hogy az Egyesült Államok újautó-értékesítése elérte a csúcsát, a prémium szegmensre vonatkozó 2019-es előrejelzések itt is pozitív változásokkal kecsegtetnek. Figyelembe véve a prémium autópiacot és az egész gazdaságot érintő, pozitív előrejelzéseket, a BMW Group enyhe mértékű értékesítési növekedést irányoz elő tengerentúli régiójára, amelyben megújult SUV palettája tagjainak kimagasló szerepet szán.
*A menetteljesítményre, átlagos üzemanyag-fogyasztásra, kombinált károsanyag-kibocsátásra és hatótávolságra vonatkozó adatok előzetes értékek.
Az átlagos üzemanyag-fogyasztásra és kombinált károsanyag-kibocsátásra vonatkozó értékeket a valós körülmények közötti legdinamikusabb járműhasználat eredményeit vizsgáló, globális szabvány szerint működő tesztciklus (WLTP – Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) mérései szerint számolták ki, majd az adatokat a legmodernebb autók menetteljesítményét vizsgáló EU-ciklus (NEDC – New European Driving Cycle) megegyező értékei szerint konvertálták át. Az adatok a gumiabroncs-típusoktól is függnek.