Válaszolt a Volán

Mint arról korábban már beszámoltunk, kissé pórul jártunk hétfőn reggel Üllőn…

A facebook posztot elküldtük a Volán közösségi oldala szerkesztőinek is.
Íme a válaszuk:
„Tisztelt Berta István ! Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételét. Nagyon sajnáljuk a történteket. Kérjük, panasszal kapcsolatos üzenetét az info@volanbusz.hu címre küldje, ahol kollégáink érdemben tudnak erre válaszolni vagy éppen kivizsgálni és orvosolni az említett problémát. Ez Facebook kommunikációs oldal, itt nem tudunk hivatalosan foglalkozni a panaszlevelekkel. Megértését köszönjük! Üdv, VOLÁNBUSZ Zrt.”
Ugye,hogy sz*rt se’ érne,ha bejelentenénk az esetet?
Ha egy kicsit komolyan vennék az ilyen és ehhez hasonló „panaszokat”, akkor a facebook üzenet alapján is utánajárnának a történteknek….
http://egyszermarlattamautot.hu/2017/10/09/kellenek-az-ilyen-buszsoforok/