Elektromos buszokra szóló megrendelést kapott a Heuliez Bus
Az Île-de-France Mobilités párizsi közlekedési hatóság és az RATP (Régie Autonome des Transports Parisiens) párizsi közlekedési vállalat – a márka elektromos hajtású, 12 méteres GX 337 autóbuszát választva – a HEULIEZ BUS mellett döntött „Bus2025” koncepciójában megfogalmazott, nagyratörő energetikai átalakítási terveinek megvalósításához, amelynek célja az Île-de-France régió dízelautóbusz-flottájának tisztán elektromos hajtásrendszerű járművekre történő cseréje. E döntés ismét megerősíti a márka az elektromos technikák és az energetikai átalakítás területein elért, egyértelmű vezető pozícióját.
Új mérföldkövéhez érkezett az RATP, az Île-de-France Mobilités és a HEULIEZ BUS kapcsolata, május 17-én ugyanis elektromos autóbuszok legfeljebb 133 millió euró értékben, a 2020 – 2022 közötti időszak során esedékes szállításáról írtak alá megállapodást. A HEULIEZ BUS szerepe Európa legnagyobb, az RATP részéről kiírt és az IDFM által finanszírozott elektromos autóbusz pályázatában tovább erősíti a márka e speciális szakterület élvonalában elfoglalt pozícióját. A 2019-es év legjelentősebb megrendelése a francia piacon, az RATP számára kiszállítandó 36 GX 337 ELEC autóbuszt követi. A HEULIEZ BUS egyértelműen jelzi, hogy pontosan érzékeli a számos európai nagyvárost érintő jelenlegi alapvető nehézségeket, és hogy tökéletes megoldást kínálhat a környezeti terhelés kérdésére.
A GX ELEC modellek elektromos szinkronmotorral és NMC lítiumion-akkumulátorokkal készülnek, és az energiamenedzsment, illetve a kontroll feladatát ellátó exkluzív rendszerük a lehető legnagyobb hatótávról gondoskodik számukra. A számos innovatív fejlesztés biztosította ideális hőmenedzsment kiváló teljesítménymutatókat eredményez. Az autóbuszok éjszakánként mindössze néhány óra alatt tölthetők fel a telephelyen, hátul elhelyezett Combo 2 csatlakozójuk pedig szabadalmaztatott menedzsment-rendszere révén mindenkor optimális töltést biztosít. A hátul, illetve a tetőn megosztva elhelyezett töltéstárolók nem korlátozzák a GX 337 ELEC utasterét, amely akár száz fő számára is – közülük harmincnak ülőhellyel – kényelmes utazást tesz lehetővé.
A HEULIEZ BUS legújabb tisztán elektromos hajtástechnikája tökéletesen megfelel az RATP és az IDFM elvárásainak, mivel a GX ELEC üzemét számos környezetkímélő tulajdonság jellemzi, köztük a helyi szinten nulla károsanyag-kibocsátással, valamint a mérsékelt zaj- és rezgésszinttel. Az új szerződéssel a HEULIEZ BUS tovább erősíti vezető szerepét a nulla károsanyag-kibocsátású autóbuszok fejlesztésében, és az energetikai átalakítás folyamatában meghatározó partnerként jelenik meg a tömegközlekedési vállalatok számára.