Egyszerű, már-már szánalmas… A Volkswagen bemutatta új márka arculatát és logóját

Az „Új Volkswagen” előtt felgördült a függöny: a Frankfurti Nemzetközi Autószalon első sajtónapja előtti estén a Volkswagen márka bemutatta új emblémáját és márka arculatát.  Ez a világpremier új Volkswagen korszak kezdetét jelzi. Az eseményt a teljesen elektromos hajtásrendszerű ID.31 bemutatása kíséri (1). A Volkswagen jövője elektromos, teljesen hálózatba kapcsolt és semleges szén-dioxid-mérlegű. Az új márka arculattal a VW egységes, globális, 360 ° -os márka élményt hozott létre, amely egyben korszerűbb és hitelesebb is. Az új Volkswagen embléma lapos, kétdimenziós kivitelével tisztább és csak lényeges elemeit jeleníti meg. A márka arculata és emblémája nagy rugalmasságot céloz meg, és a digitális alkalmazásokhoz készült. A Volkswagen márka arculatának átalakítása a világ egyik legnagyobb átmárkázási kampánya. Az új arculatra való teljes áttérés 2020 közepére várható.

Az új embléma szimbólum és védjegy. A lapos, kétdimenziós és csak lényeges elemeit megjelenítő embléma igen rugalmasan használható.

„Az új márka arculat kialakítása új Volkswagen korszak kezdetét jelzi” – mondta Jürgen Stackmann, a márka igazgatótanácsának értékesítésért, marketingért és garanciális szolgáltatásokért felelős tagja. „Az új tartalom megfogalmazásával és új termékekkel a márka alapvető átalakuláson megy keresztül, és olyan jövőt vesz célba, amelyben a szén-dioxid-mérleg mindenki számára semleges lesz.  Itt az ideje, hogy márkánk ezen új hozzáállását a külvilág számára is láthatóvá tegyük. „

1) ID.3: az a jármű Európában egyelőre nincs kereskedelmi forgalomban