Scania Future Room
A Scania létrehoz egy virtuális teret, ahol a saját szakemberei és jövőkutatói találkozhatnak majd, hogy eszmecserét folytathassanak a trendekről és a víziókról olyan külső hozzászólókkal, mint például kutatók, jövőkutatók, videográfusok és írók. Ők közösen alkotnak majd egy képet arról, hogy mit hozhat a jövő: ennek az alkotói tevékenységnek ad otthont a Jövőszoba (Future Room).
A Scania szeretné megosztani több elképzelését is arról, hogy hogyan nézhet ki az átállás egy fenntartható közlekedési rendszerre. Ez egy fényes jövő felé mutat, és rávilágít arra, hogy a vállalatok milyen szerepet vállalhatnak a világméretű forgatókönyv kedvező befolyásolásában. Ezenkívül előremutató tanulmányok, kísérleti projektek és ötletek bemutatásával a technika és az innováció erejére is összpontosít.
„Szeretnénk elérni, hogy még több ember legyen kíváncsi a Scaniára. Azok is, akik már ismernek bennünket, hogy lássák más oldalainkat is, továbbá szeretnénk egy jövőbe tekintő közönséget is elérni, akik eddig nem feltétlenül tudták, hogy figyelniük kéne ránk” – mondta Erik Ljungberg, a Scania kommunikációs, márkaépítési és marketingvezetője. „Nekünk mint vállalatnak, a legértékesebb tőkénk a munkaerőnk és a tehetségünk, és a Jövőszoba egy tér nekik éppúgy, mint a vállalaton kívüli embereknek.”
A nagy technológiai változások, az új üzleti modellek kutatása és a változás felgyorsítása során az élen járni kihívásokat, valamint nagyszerű lehetőségeket is jelent a Scaniának, a közlekedés és a logisztika ökoszisztémájának, illetve a széles körű társadalomnak.
„Erős örökséggel és kultúrával rendelkezünk. Erre alapozunk, amikor a jövőbe tekintünk és új szakterületek, illetve együttműködések felé nyitunk olyan területeken, mint az önvezető járművek, a hálózatba kapcsolhatóság és a villamosítás. Ez egy olyan kommunikációs szemléletet is igényel, amely új partnereket hoz közelebb a vállalathoz” – mondta Erik Ljungberg.Play Video