#bikefluencer

Új szenvedélyt fedezni fel és másokat is erre inspirálni – ez a #bikefluencer alapötlete. A „Bike” és az „Influencer” szavakból alkotott cím mögött három hölgy áll, akik különböző online-bejegyzésekben írják le a kerékpározás iránti szenvedélyüket. A #bikefluencer írásai a ŠKODA welovecycling.com weboldala mellett a cseh autógyártó YouTube, Facebook- és Instagram-oldalán is megjelennek.
A három hölgy, akik a #bikefluencer cím alatt a „We love Cycling” új kampányának sztárjai, éppoly különbözőek, mint személyes történetük. Egy azonban feltétlenül közös bennük: egyaránt mások sugallatára fedezték fel a kerékpározás iránti szenvedélyüket, s most tapasztalataikat továbbadva ők szeretnének másokat kerékpározásra inspirálni.

A #bikefluencer kampány középpontjában Tamara, Alex és Clàudia video-portréja áll, a három főszereplő egy-egy hazájukban – Lengyelországban, Csehországban és Spanyolországban – forgatott, egyéni videójával kiegészítve. A három „bikefluencer” itt motivációit és kudarcait, a kerékpározás iránti szenvedélyét, illetve élettörténetét mutatja be, amivel maguk is motiválni szeretnének másokat, hogy nyeregbe pattanva megéljék a szabadság és a kiteljesedés élményét. A három hölgy 2019. november 12-től meséli történetét a We Love Cycling, vagyis a ŠKODA kerékpárrajongóknak szóló e-magazinja oldalán. A történetek a YouTube, a Facebook és az Instagram oldalakon is követhetők.A ŠKODA világszerte a kerékpársport elkötelezett támogatója

A We Love Cycling oldalán a kerékpáros közösség – és mindenki, aki mostantól hozzá kíván tartozni – a kerékpározás egészségügyi előnyeiről szóló cikksorozat mellett hatékony edzésmódszerekről is tájékozódhat, emellett arra is találhat javaslatokat, hogyan nyerheti meg barátait és családtagjait a kerékpározásnak.

A ŠKODA kerékpározás és kerékpársport iránti elkötelezettsége egészen a vállalat gyökereiig nyúlik vissza. 1895-ben Václav Laurin és Václav Klement kerékpár-manufaktúrát nyitott a csehországi Mladá Boleslavban, ahol a Voiturette A formájában már tíz évvel később a fiatal cég első autója is kigördült a gyárcsarnokból. A Laurin & Klement és a ŠKODA 1925-ben egyesült. Napjainkban a kerékpársport a cseh autógyártó szponzori stratégiájának egyik fő pillére. A Tour de France viadalát hivatalos partnerként és járműpartnerként támogatja a ŠKODA, emellett a pontverseny élén álló versenyzőnek járó Zöld Trikó szponzora is. A spanyol kerékpáros etap-verseny, a „La Vuelta” mellett a ŠKODA számos további nemzetközi kerékpárverseny, valamint országos és nemzetközi tömegsport-rendezvény támogatója, a kerékpártartozékok pedig már régóta a márka bővített termékkínálatának állandó elemei.