Megújul az ELVIRA
2015-től kezdte el a MÁV-START az értékesítési rendszerének modernizálását, melynek révén egy központi háttérrendszer szolgálja majd ki az összes jegyértékesítési felületet. Ezen a központi rendszeren keresztül működnek már az állomási pénztárak, a postai vasúti jegyvásárlói modulok, a partneri pénztárak (pl.: utazási irodák vagy a BKK-nál lévő vasúti pénztárak), a vonatfedélzeti értékesítés és a MÁV applikáció is. A tervek szerint a MÁV-START idén ebbe a jegyértékesítő rendszerbe bevonja a jegykiadó automatákat és az online webáruházat is. Ennek részeként 2020 első félévének végére, béta üzemben, a MÁV weboldalán lehetőség lesz egy teljesen megújult felületen a belföldi jegyvásárlásra. A pilot jellegű működés célja, hogy több ezer felhasználó visszajelzéseit feldolgozva a kezdeti hibákat, módosításokat gyorsan végrehajthassák a fejlesztők.
A belföldi jegyek vásárlását követően a webáruház kibővül a nemzetközi jegyek vásárlási lehetőségével, majd a bérletvásárlással is. A központi rendszer biztosítja, hogy a MÁV applikációba és az új webes megoldásba azonos regisztrációval lehet belépni. Az átjárhatóságot fokozatosan bővíti ki a MÁV-START a két rendszer között az elérhető funkciók területén is, így például a tervek szerint a MÁV applikációból is megkapják a vásárlók majd pdf formában a jegyet, illetve fordítva is, a webáruházban vásárolt jegy is betöltődik a regisztrált felhasználó fiókjába az applikációban.