A Hyundai Sz@lon szolgáltatás (is) védi a márka ügyfeleit, kedvezmény az egészségügyi dolgozóknak
Mint arról korábban már beszámoltunk, a hazai importőrök gyorsan reagáltak a jelenlegi helyzetre és – többek között – virtuális autószalonok nyitásával, valamint ózongenerátoros fertőtlenítés alkalmazásával védik ügyfeleik, illetve munkavállalóik egészségét.
Ördög Ibolyától, a Hyundai Hungary marketing vezetőjétől megtudtuk, hogy mivel nem érkeztek még meg az újdonságok, így csak a KONA HEV van foglalható állapotban a tesztautók közül.
A márkaszervizek többnyire nyitva vannak és rendes menet szerint dolgoznak.
Bevezették a Hyundai Sz@lon szolgáltatást, ami egy online felület. Azon lehet foglalni időpontot szervizre, értékesítési online meetingre, ahol végig lehet menni online a konfigurátor segítségével a folyamaton.
Részletek:
www.hyundai.hu
A legtöbb képviseletnél van ózonos gép, a hozom viszem szolgáltatás is szinte minden kereskedőnél elérhető. A showroomokban több helyen plexifal van, és fertőtlenítő.
A munkatársak védőmaszkban és védőkesztyűben találkozhatnak csak az ügyfelekkel.