Modern hajtóműveivel a megtestesült hatékonyság az új Opel Mokka
- Az iránymutató benzines és dízelmotor városba és utazásra is tökéletes
- Első modellként mutatja fel a Mokka az Opel új márkaarcát és a teljesen digitális vezetőteret
- Extra-sportos, pengeéles küllemet kapott a GS Line
- Fényárral világít a vakításmentes IntelliLux LED® Mátrix világítás és a többi LED-lámpa
- Tipikusan opeles a bőrülések csúcs-komfortja és a masszázsfunkció a vezetőnek
- Kiváló csatlakozás Apple CarPlay- és Android Auto-kompatibilis infotainmenttel
Kirobban az energia az új Opel Mokka tisztán elektromos Mokka-e változatából ugyanúgy, mint klasszikus belsőégésű motoros kivitelekből. Most ugyanis csúcs-hatékonyságú dízel- és benzines hajtóművekkel mutatja be bestsellerének második generációját az Opel. A minden korábbinál modernebb és kompaktabb új Mokka mindenekelőtt örömautózást nyújt, a lehető legcsekélyebb fogyasztással. Tökéletes kísérő, mind városi forgalomban, mind hosszú távon.
„Az új Mokka felmutat mindent, amit ma és holnap képvisel az Opel: örömöt szerez, hatékony és minden tekintetben innovatív. Nagyszerűen testesíti meg a márka értékeit – izgalmas, közelálló, német. Ügyfeleinké a választás, hogy hamarosan egy elektromos hajtású Mokka-e volánja mögött indulnak útnak, vagy új, rendkívül hatékony belsőégésű motorjaink valamelyikét hajtják“, mondta az Opel vezetője, Michael Lohscheller.
Az új Opel Mokka 12,5 centiméterrel rövidebb az elődgenerációnál – miközben két milliméternyit nőtt a tengelytávja. Öt személynek kínál férőhelyet, más kocsikéval összehasonlítható csomagtartója 350 literes. Éppen csak 4,15 méteres hosszúságával fürgén forgolódik a városban, játszi könnyedséggel manőverezhető be a legkisebb parkolóhelyre.
Az új Mokka dizájnja tökéletes arányokkal és a legapróbb részletekig nagyon precíz kidolgozással ragadja meg a szemlélőt. Rövid túlnyúlások és széles kiállás jellemzik merész küllemét. Első modellként mutatja fel jövőbeli márkaarcként az Opel-Vizort és a következő generációjú, teljesen digitális vezetőteret, az Opel Pure Panelt. Vízszintes tájolású műszerfalának két szélesvásznú kijelzője közül a vezető előtti 12 colos. Hogy ne terelje el a figyelmet a forgalomról, ösztönösen kezelhetőnek tervezték meg, ezért a legfontosabb funkciók továbbra is fizikai gombokkal vezérelhetők.
Premierjét tartja a GS Line is az új Mokkával: ez teszi sportos innovációvá a Mokka következő generációját. Szériában vörös ablak-karaktervonal, fényes fekete Vizor, króm helyett fekete dekorációs elemek, fekete könnyűfém kerekek, színkombinációs fényezés, kontrasztos tetővel, valamint szintén fekete tetőkárpit és az első ülések különleges huzata találja telibe a sportrajongó szívét.
Innovációk mindenkinek: folytatja az Opel tradícióját az új Mokka
Folytatva az Opel hagyományát, az új Mokka magasabb járműkategóriák innovatív technikáját nyitja meg széles vevőkör előtt. Ilyen modern rendszer például az adaptív sebességtartó és az aktív sávtartó. Ehhez járul a kategóriában egyedülálló, adaptív, és ezáltal vakításmentes, összesen 14 elemből álló IntelliLux LED® Mátrix világítás. Valamennyi Mokka-modellben elöl-hátul alapfelszeretlség lesz a LED világítás, az elektromos rögzítőfék, és a jelzőtábla-felismerés. Kívánságra számos további extra kérhető, például a 180 fokos panoráma-tolatókamera.
A Mokka következő generációja a rendkívül hatékony CMP (Common Modular Platform) multienergia-padlóvázra épül. Ez a könnyű, moduláris platform maximális rugalmasságot biztosít a járműfejlesztőknek. Ugyanúgy fogadhat tisztán elektromos hajtásláncot, mint belső égésűt. A vevőé a választás.
Rüsselsheim mérnökei kemény munkával szorították le a jármű súlyát – az új Mokka akár 120 kilogrammal könnyebb az elődjénél – miközben növelték a karosszéria merevségét. Ennek előnyei kézenfekvők: az új Mokka lényegesen kevesebbet fogyaszt, ugyanakkor agilis és direkt reakcióival örömmé teszi vezetését.
Folyt. köv.!
[1] A közölt CO2-emissziós és fogyasztási adatok ideiglenesek, azokat az előírt WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) mérési eljárással állapítottuk meg, és az adatokat visszaszámítottuk NEDC-re, hogy biztosítsuk az összehasonlíthatóságot más járművekkel (VO (EG) Nr. 715/2007, VO (EU) Nr. 2017/1151 és VO (EU) Nr. 2017/1153). EG-típusbizonyítvány és konformitási igazolás még nincs. Az adatok és a hivatalos típusbizonyítványi értékek között eltérések lehetnek, a menetviszonyoktól, a felszereltségtől, a gumiabroncsoktól és egyéb tényezőktől függően.
[2] Valamennyi adat ideiglenes.
[3] A LIVE Navigations szolgáltatások az aktiválás után 36 hónapig ingyenesek, utána fizetősek.