Puma ST – Egy autó, ami igazodik vezetője pillanatnyi hangulatához
A Puma ST sokoldalúságának kulcsa, hogy az autós többféle üzemmód között is választhat. A maximális vezetési élményt biztosító Versenypálya beállítás ugyanúgy rendelkezésre áll, mint az ST-modellekben most először megjelenő Eco üzemmód, így az autó mindig úgy viselkedik, ahogyan azt a vezetési környezet vagy a vezető hangulata diktálja.
- Normal üzemmódban a motorvezérlés, a kipörgésgátló, az elektronikus stabilitásvezérlés (ESC), az aktív kipufogószelep és az elektromos szervokormány (EPAS) beállításai természetes reakciókat és irányítási érzetet biztosítanak
- Eco üzemmódban a motorvezérlés és a gázpedál reakciói a lehető legtakarékosabb autózást szolgálják
- Sport üzemmódban a motorvezérlés és a gázparancs közvetlenebb lesz, az EPAS beállításai pedig közvetlenebb kormányvisszajelzéssel és finomabb irányíthatósággal segítik a lendületes közúti autózást. Az aktív hangvezérlő szelep kinyílik, sportosabb kipufogó- és motorhanggal töltve meg az utasteret. A Sport üzemmód egy külön erre szolgáló gombbal is bekapcsolható a kormánykeréken
- Versenypálya üzemmódban minden járműdinamikai jellemző a lehető leggyorsabb köridő elérését szolgálja; a kipörgésgátló kikapcsol, és az ESC kisebb mértékben avatkozik be
A háromféle üzemmódba kapcsolható ESC használatával a vezető megválaszthatja, hogy teljes, korlátozott, illetve nulla beavatkozást engedélyez a rendszernek.
A kizárólag versenypálya-használatra kifejlesztett opcionális Startvezérlés segítségével a vadonatúj Puma ST tulajdonosai egyenletes és lendületes gyorsítást élvezhetnek, amikor autójukkal álló helyből startolnak. A funkció a kormánykeréken elhelyezett kapcsolóval aktiválható, és a rendszer működését a 12,3 colos digitális műszeregységen megjelenő, külön erre tervezett grafikus kijelző mutatja.
Ha a vezető teljesen lenyomja a gázpedált, a rendszer felpörgeti a motort, és a fordulatszámot automatikusan a megengedett felső határon tartja; mindez a kijelzőn megjelenített műszeren követhető nyomon, ami jelzi, ha az autó készen áll a rajtra. A vezető ekkor teljesen felengedi a kuplungpedált, és a rendszer az elektronikus stabilitásvezérlés (ESC), a kipörgésgátló, a Nyomatékvektor Szabályozás és a Kormányzási Nyomaték Kompenzáció összehangolásával optimális állórajtot produkál, önállóan vezérelve a teljesítmény- és nyomatékleadást.