Nemzetközi közönséget inspirált az Audi a Bits & Pretzels konferencián
„Beszéljünk a haladásról!” mottóval meghirdetett eseményre az Audi a világ minden részéről hívott szakembereket, hogy a Bits & Pretzels eseményén övék legyen a virtuális színpad. Ahhoz, hogy a startup közösség számára hozzáadott értéket kínáló, aktív partner legyen, az Audi és vendégei olyan kérdéseket válaszoltak meg, mint például: A mai világban melyek a siker összetevői a leadership tekintetében? A branding hogyan tud fenntartható módon értéket teremteni? Illetve milyen sikeres nemzetközi üzleti modellek inspirálják a startup közösséget? Több, mint 3 000 résztvevő kapcsolódott be az Audi virtuális programjába és tette hozzá a maga ismereteit az online beszélgetéseken keresztül.
Technológiai csapatok, kreatív gondolkodók, vállalkozókedvűek – az idei évben ismét azok vettek részt a Bits & Pretzels szeptember 27. és október 2. között megrendezett programján, akik inspirációra vágytak és ötleteik illetve startup tevékenységük számára kapcsolatokat kerestek. Szeptember 30-án délután az Audi invitálására a résztvevők számos eseménybe kapcsolódhattak be a virtuális színpadon. Indításképpen Hildegard Wortmann, az Audi igazgatótanácsának az értékesítés és marketing területekért felelős tagja és Cawa Younosi, az SAP Deutschland HR vezetője beszélgetett, témájuk pedig a new leadership és a jelenlegi időszak tanulságai voltak. „A koronavírus a digitalizáció és egyben a vezetői kultúra új értékeinek katalizátora.” – jelentette ki Hildegard Wortmann a beszélgetés során. „Egy bátor irány kijelölése, a csapattal együtt a kihívásokon keresztül történő közös fejlődés, új lehetőségek megragadása – tulajdonképpen a szenvedélyes vezetés – most minden eddiginél fontosabb eleme az üzleti sikernek.”
Henrik Wenders, az Audi márka rangidős alelnöke részletezte a sikeres márkaépítés módját. Ennek csúcspontjaként most először engedett bepillantást az Audi márkakampányának reklámfilmjébe, amely a négykarikás márka számára világszerte egy új korszakot nyit meg.
A Bits & Pretzels fesztivál 2014. óta ad találkozási lehetőséget az alapítók, befektetők, lelkes startup rajongók és a startup szektor további döntéshozói számára. A koronavírus járvány miatt az idei évben az esemény virtuális formában került megrendezésre. A digitális „Bits & Pretzels Networking Week” névre hallgató eseményt angol nyelven élőben lehetett követni szeptember 27. és október 2. között. Az Audi 2018. óta együttműködő partnere a fesztiválnak.