Mától új oldalát mutatja a BKK
A Budapesti Közlekedési Központ online felületeit érintő megújulási folyamat következő nagy lépéseként teljesen újjászületett a társaság weboldala. Az új portál az eddigiekhez képest jóval áttekinthetőbb, praktikusabb, egyúttal nagyobb teret ad a képi tartalmaknak is.
Az új bkk.hu menürendszere a korábbi webes analitikai adatok alapján állt össze, ezért logikusabb, átláthatóbb, azaz sokkal könnyebb megtalálni a felhasználók szempontjából fontosabb információkat. A legkeresettebb szolgáltatások, a menetrend, az utazástervezés, az utazási információk, a jegy- és bérletárak, illetve a fővárost érintő legfontosabb fejlesztések átlátható felületen egy-egy kattintással elérhetők. Felhasználói szempontból a portál egyik, ha nem a legfontosabb funkciója az utazástervezés, ezért a FUTÁR külön ablakban, rögtön a nyitóoldal felső részén elérhető. A látogatók néhány másodperc alatt, komolyabb navigálás nélkül is láthatják, hogy milyen közlekedési változásokra lehet számítani a fővárosban.
Az oldal tervezésekor figyelembe vették, hogy a felhasználók már nem asztali gépen, hanem egyre inkább mobil eszközökön keresik a számukra releváns információkat. A weboldal a reszponzív felépítésnek köszönhetően mostantól kényelmesebben használható telefonon, illetve bármilyen okoseszközön. Emellett az oldal teljesen akadálymentesített, így a látássérültek is könnyen használhatják.
Bár az új weboldal immár nyilvános, azonban a felhasználói visszajelzések, és az újonnan felmerülő igények alapján folyamatosan fejlesztik, javítják, bővítik a felületet. A BKK célja ugyanis az, hogy az új honlap ne csupán tájékoztató felület legyen, hanem a későbbiekben lehetőséget adjon arra is, hogy a közlekedésszakma képviselői és rajongói megvitathassák a főváros közlekedését érintő kérdéseket. Amennyiben a felhasználók valamilyen hibát fedeznek fel az oldalon, azt nyugodtan jelezhetik a bkk@bkk.hu e-mail-címen.
Teljes online megújulás
A Budapesti Közlekedési Központ a főváros egyik legnagyobb közszolgáltatója, azonban régi online felületei már nem reprezentálták megfelelően a társaság üzeneteit, a közösségi közlekedés presztízsét. Ezért a BKK 2020 elején elindította online felületeinek teljes megújítását.
Első lépéseként a társaság Facebook-oldala változott meg alapjaiban: március óta új típusú, új hangvételű tartalmakkal találkoznak az oldal követői, illetve külön oldalra kerültek az aktuális forgalmi információk. A közösségi felület átalakulásával kapcsolatban nagyon sok pozitív visszajelzés érkezett a társasághoz. Nyár óta aktívabbá vált a BKK Twitter, Instagram és Linkedin-oldala, nemrég pedig külön csatornát kapott Borsi Dávid, a BKK szóvivője ezzel is közvetlenebbé, személyesebbé téve a társaság kommunikációját. Ennek a megújulási folyamatnak lett legutóbbi lépése az új weboldal, amelyről egy összefoglaló videó is látható a BKK YouTube-csatornáján.
Tovább is van, mondjuk még?
A BKK továbbra is egy olyan közösségi szemléletre építő társaság kíván lenni, amely a közlekedésfejlesztési célokat a fővárosban élők tapasztalatait felhasználva, velük közösen valósítja meg. Ebben egyre nagyobb szerepet játszanak az online, digitális csatornák. Ezért a társaság online kommunikációját érintő megújulás még nem ért véget. Hamarosan újabb csatornán szeretnénk tájékoztatni ügyfeleinket a főváros közlekedését érintő legfontosabb aktualitásokról, háttérinformációkról. Ennek részleteiről később számol be a közlekedésszervező társaság.
Budapesti Közlekedési Központ