Honda CRF300L stílus és felszereltség
- A CRF versenymotorok ihlette, karcsúbb idomzat
- Még természetesebb irányítás az átdolgozott üléshelyzetnek köszönhetően
- Könnyen leolvasható, világos alapon sötét LCD-műszeregység
Mintha csak a Honda egyik versenymotorja állna előttünk, tisztán látszik, hogy a pályán diadalmaskodó gépek ihlették a CRF300L új burkolatát és festését. A 7,8 L-es üzemanyagtartály tömege 190 g-mal csökkent, továbbá keskenyebb lett a nyereg, így semmi nem gátolja a pilótát. A rendszámtáblatartó átalakításával 300 g-ot spóroltak a mérnökök, miközben a markánsabb formájú első sárvédő is könnyebb lett.
A könnyebb irányíthatóság érdekében módosítottak az üléshelyzeten is: a kormány közelebb került a vezetőhöz, míg a lábtartó lejjebb és hátrébb található, ezáltal a krosszcsizmák is kényelmesen elférnek a váltókar alatt. 5 mm-rel, 880 mm-re nőtt az ülésmagasság, ezáltal ideális, természetes érzetet nyújtó kormány-ülés-lábtartó háromszöget alakíthattak ki a mérnökök. Megelőzendő, hogy a motor eldőljön puha talajon, a továbbfejlesztett oldaltámasz új, 10%-kal nagyobb talpat kapott.
Alaposan átdolgozták a műszeregységet is, az immáron 70 g-mal könnyebb, világos hátterű LCD-n 6 mm-rel nagyobb, 23 mm-es, fekete karakterek jelennek meg, tehát még könnyebb leolvasni az adatokat. Egyebek mellett az aktuális sebességfokozatra, a hatótávra, a fogyasztásra, az átlagsebességre és a fordulatszámra vonatkozó érték tárul a pilóta elé, sőt stopperóra is helyet kapott az új LCD-n.