Baseball és a csapatszellem
Az LFA fejlesztésére talán a legjellemzőbb példa, hogy a multifunkciós műszeregységen három évig dolgoztak. Ekkorra már a Motomachi gyárban elkerítettek egy külön részt a szupersportautó számára, ahol a Toyota 175 legjobb dolgozóját – többségük szakmája Takumi mestere – érte az a megtiszteltetés, hogy részt vehetett a teljes mértékben kézzel történő gyártásban. A csapat vezetőjének a gyári baseball szakosztály edzőjét tették meg, mert tudták, hogy jól össze tudja fogni a különböző részlegekről érkezett munkásokat, és megfelelő csapatszellemet tud teremteni.
Hiába állt rendelkezésre a gyári tesztpálya, Naruse és Toyoda számára egyértelmű volt, hogy a LFA futóművét a több mint húsz kilométeres Nürburgring Nordschleifén kell tökéletesre csiszolni. Mindketten úgy ismerték a 170 kanyart tartalmazó „Zöld poklot”, mint a tenyerüket: előbbinél egyetlen japán pilóta sem ment több kört itt, de 2007-re Akio is már több mint száz körön volt túl.
A további részletekről hamarosan újabb anyagot közlünk!