Még mindig Dacia és még több Dacia
- Erős és hatékony üzleti modelljére építve nyit a Dacia történetében meg egy új fejezetet
- Az új Dacia-Lada üzletág létrehozása növeli a Dacia versenyképességét a Ladával létrejövő mérnöki és gyártási együttműködések révén.
- Az Új Dacia Bigster Concept megtestesíti a Dacia márka evolúcióját, áttörve a C szegmens üvegplafonját
- A Dacia marad Dacia, változatlanul elérhető áron, de egy kis frissességgel fűszerezve
A Groupe Renault Renaulution stratégiájának részeként a Dacia bemutatta ötéves tervét. A Dacia-Lada üzleti egység létrehozásával a Dacia növeli hatékonyságát és versenyképességét, miközben a termékek terén túlmutat saját határain. A Bigster Concept bemutatása új távlatokat nyit a Dacia számára a C szegmensben.
„A Dacia marad Dacia; mindig megbízható, hiteles és a legjobb ár-érték arányú ajánlatokat kínálja az okos vásárlók számára. A Dacia-Lada üzleti egység létrehozásával teljes mértékben kihasználjuk a CMF-B moduláris platformot, növeljük hatékonyságunkat és tovább növeljük termékeink versenyképességét, minőségét és vonzerejét. Mindenünk megvan, amire szükségünk van, hogy a márkát egy magasabb szintre emeljük, ehhez az utat pedig a Bigster Concept fogja mutatni.”
(Denis Le Vot, a Dacia és a Lada márkák vezérigazgatója a Renaulution bemutatásakor)
Minden helyzetnek megfelelő üzleti modell, olyan egyedi, amennyire hatékony
Az elmúlt 15 évben a Dacia következetesen korszerű, egyszerű és tetszetős járműveket dobott piacra. Páratlan know-how-ra támaszkodva a Dacia nagyban támaszkodik a Groupe Renault és a Renault Nissan Mitsubishi Alliance legjobban bevált és kipróbált technikai megoldásaira.
A hatékony disztribúciós modellnek köszönhetően a Dacia márka 44 országban vált ismertté, és több mint 7 millió járművet értékesített eddig, ezek közül több is bestseller lett. A Sandero és a Duster modellek évről évre a legmagasabb számban magánvevőknek eladott autók és SUV modellek Európában.
A Dacia mindig naprakész a az aktuális újdonságokkal kapcsolatban. Helyzetének megerősítése és olyan járművek bevezetése érdekében, amelyek mind megfelelnek az ügyfelek igényeinek, mind pedig lépést tartanak a változó iparral, a Dacia az alábbiakra támaszkodik:
• takarékos és fegyelmezett tervezés és költség alapú megközelítés a termékfejlesztésben;
• egy elkötelezett Dacia-Lada üzleti egység, amelyet globális autóipari csoport támogat, célzott technológiai támogatással annak érdekében, hogy minél eredményesebb legyen az együttműködés és a továbblépés;
• az Alliance vadonatúj CMF-B platformja, melybe a közelmúltban fektetett be a Dacia, ez amellett, hogy költséghatékony és rendkívül rugalmas, lehetővé teszi a Dacia és a Lada számára, hogy 4 platformról 1-re térjenek át és 18 karosszériatípusról 11-re válthassanak;
• ezen a platformon alapuló járművek alternatív energiájú és hibrid motoros verziókban egyaránt kaphatóak lesznek, így biztosítják a változó szabályozásnak és a járműhasználati igényeknek való megfelelést;
• versenyképes kínálat: 2021-ben a Sandero, a Logan, valamint a Dacia Spring – Európa legolcsóbb, teljesen elektromos városi autója – is új, modern tulajdonságokkal bővülnek, emellett 2025-ig 3 új modell érkezése is várható;
• a Bigster Concept révén belépés a C-szegmensű járművek piacára
Bigster Concept: A Dacia kalandos frissességgel lép be a C-szegmensbe
A Dacia stílusához híven a Bigster Concept tágas, robusztus, szabad levegőre és poros utakra szánt terepjárója, mely 4,6 méterével nem szeretne se több, se kevesebb lenni, mint ami nélkülözhetetlen.
Ez a terepjáró a Dacia ajánlata a C szegmens elérhetővé tételére, úgy, hogy az autó az eggyel alábbi szegmensből árkategóriáját kapja majd.
„A Dacia Bigster Concept megtestesíti a márka fejlődését. Nélkülözhetetlenség, egy kis frissességgel és outdoor szellemiséggel megáldva. A Daciánál hisszük azt, hogy egy autó lehet egyszerre vonzó és mégis elérhető, erre pedig ez az autó a bizonyíték.”
(Alejandro Mesonero-Romanos, a Dacia tervezési igazgatója)
A Bigster Concept génjeiben hordozza a márka erős értékeit, azokat, amelyek az évek során elősegítették az ügyfelekkel és a rajongói bázissal való szoros, hosszú távú kapcsolat kialakulását: egyszerűség, őszinteség és hitelesség.
A Dacia Bigster Concept főbb irányvonalai modern alapokon nyugszanak, mégis időtlenek. Egyértelműen üzenik: a robusztus, egyszerű vonalvezetésű és bizalomgerjesztő, itt nincs megjátszás; azt kapod, amit látsz.
Nagyvonalú külső méretei a nagyobb, tágas belső tér ígéretét hordozzák. Az Y alakú fényeket megnöveltük, kiemelve a SUV merész és határozott stílusát.
A sötétzöld külső alátámasztja az autó kalandos felfedező jellegét.
Nincs csilivili, nincsenek króm díszek vagy alumínium-utánzat elemek, a Bigster Concept egy igazi jármű, amely igazi elvek mentén készült, ilyen döntés volt az is, hogy csak feldolgozatlan, újrahasznosított műanyagokat használtak fel az összes külső elemhez.
A Dacia termékcsalád jövőbeli kitűnő modellje alternatív energiájú és hibrid motoros verzióban egyaránt elérhető lesz, vagyis a márka mindig tökéletesen szinkronban lesz a változó szabályozással és az ügyfelek elvárásaival.
Amint azt a Bigster Concept is mutatja, a Dacia az örömteli autózás egyik módja, ügyfeleinek egyedi, valódi, sallangmentes élményt nyújt. A Dacia minden eddiginél jobban testesíti meg a mobilitás szabadságát, reagálva ügyfeleinek igényeire és alapvető törekvéseire. Racionális döntés, átgondolt vásárlás. Dacia: mindig nélkülözhetetlen, egyre vonzóbb.
A DACIA-ról: A Dacia márka a Groupe Renault része. A Dacia 44 országban van jelen, főleg Európában és a Földközi-tenger peremén. Az 1968-ban Romániában létrehozott márkát a Groupe Renault vásárolta meg és indította újra a Dacia Logan 2004-es megjelenésével. A Dacia a piacon a legjobb ár-érték arányú autókat gyártja. Sztármodelljeinek – Logan, Sandero & Duster – köszönhetően a márka sikertörténet lett. Napjainkig a Dacia több mint 7 millió járművet adott el.