Elindult a BKK TikTok-csatornája
Tovább bővül a Budapesti Közlekedési Központ kommunikációs eszköztára, a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató videókra és több játékra számíthatnak az oldal követői.
A legfiatalabb fővárosi utasokra is figyelve a BKK elindította saját TikTok-csatornáját. A videómegosztó közösségi oldal vonzereje elsősorban a könnyedségben és a gyorsaságban keresendő, hiszen a felhasználók ma már rövid videók segítségével szeretnek tájékozódni, vagy szórakozni. Ez a néhány másodperc alkalmas lehet akár arra is, hogy a TikTok felhasználói – a megállóban várakozva, vagy két megálló között utazva – találkozzanak a BKK tartalmaival.
A közlekedésszervező társaság rengeteg pozitív visszajelzést kapott a BKK Facebook és Instagram-oldalának követőitől az elmúlt hónapokban. A felhasználók körében nagyon népszerűek voltak a közlekedéssel kapcsolatos könnyedebb, játékos tartalmak. Erre az igényre alapozva jött létre a BKK TikTok-oldala, amelynek követői több szórakoztató videóra és játékra is számíthatnak a jövőben.
A BKK TikTok-oldala bárki számára elérhető ezen a linken: www.tiktok.com/@bkkbudapest
Teljesen megújulnak a BKK online felületei
Mint arról korábban már beszámoltunk, a BKK 2020 februárjában elindította online felületeinek teljes megújítását. Ennek első lépéseként a társaság Facebook-oldala változott meg alapjaiban: ma már a korábbiakhoz képest új típusú, új hangvételű tartalmakkal találkoznak az oldal követői, illetve külön felületre, a BKK Info oldalára kerültek az aktuális forgalmi információk. Folyamatosan frissül a társaság YouTube-csatornája, nyár óta pedig aktívabbá vált a BKK Twitter-, Instagram– és Linkedin-oldala, illetve külön csatornát kapott Borsi Dávid, a BKK szóvivője, ezzel is közvetlenebbé, személyesebbé téve a társaság kommunikációját. A megújulási folyamatban teljesen újjászületett a BKK weboldala, illetve elindult a társaság podcast-csatornája is.
Budapesti Közlekedési Központ