Cécilia Taieb, a SEAT S.A új kommunikációs igazgatója
Cécilia Taiebet nevezték ki az új SEAT S.A kommunikációs igazgatójává, új pozícióját április 15-től kezdődően tölti be. A stratégiai kommunikáció, a közösségi média, a vezetés és a változás menedzsment több, mint húsz éves tapasztalatával az új vezető olyan időszakban érkezik a SEAT S.A.-hoz, amikor a vállalat és márkái, a SEAT és a CUPRA előtt a jövő nagy kihívásaiként az elektrifikáció és a fenntartható mobilitás felé történő átalakulás állnak.
Taieb, aki közvetlenül a SEAT S.A. elnökének, Wayne Griffithsnek fog beszámolni, tagja lesz a vállalat felső vezetésének. Egy 30 fős csapat vezetőjeként lesz felelős a vállalati kommunikáció, a CSR, a termék- és rendezvény divízió; a tartalom aktiválás, valamint a belső kommunikáció irányításáért.
Fő célja a SEAT S.A. digitális stratégiájának fellendítése lesz az új kommunikációs eszközök, valamint az új csatornák és platformok beépítésével annak érdekében, hogy megerősítsék a vállalat, valamint a SEAT és CUPRA márkák üzeneteit az új, egyre sokszínűbb és globálisabb fogyasztói közeg felé.
Wayne Griffiths, a SEAT S.A. elnöke hangsúlyozta: „Az átalakulás pillanatában vagyunk. Célunk a status quo megváltoztatása, és az, hogy a dolgokat másképpen valósítsuk meg. Egy olyan szakember, mint Cécilia autóiparon kívülről történő érkezése megadja a lehetőséget arra, hogy előrelépjünk kommunikációs stratégiánkban. „
Griffiths hozzátette: „Multikulturális profillal és kiterjedt nemzetközi tapasztalattal rendelkezik, amely segít megszilárdítani a SEAT-ot és megerősíteni a CUPRA-t, mint fiatal, rendhagyó és kihívó autóipari márkát. Cécilia kommunikációs szakemberek erős csapatát fogja vezetni, akik az elmúlt években segítettek SEAT S.A. vállalati láthatóságának, hírnevének és imázsának növelésében.
Cécilia Taieb nagyban hozzájárult az új globális kommunikációs megoldások meghatározásához azon ágazatokban, melyekben korábban tevékenykedett. Több helyen vezető szerepet töltött be, köztük nemrégiben az egészségügyi iparban, ahol eddig az AstraZeneca Oncology Cambridge-i székhelyén a cég globális vállalati ügyeit vezette. Megváltoztatta a terápiás területet, és átfogó kampányt indított a divízió lábnyomának világszintű kiterjesztése érdekében. Korábban a szív- és érrendszeri, a vese- és az anyagcsere-üzletág globális vállalati ügyeiért felelt. Taieb vezetésével a vállalat két legnagyobb franchise területe jelentős növekedést ért el.
Ezt megelőzően az AstraZeneca Spain és Alapítványának kommunikációját vezette. E mellett a Page Group (korábban Michael Page Holding) humánerőforrás tanácsadási területén dolgozott, ahol Dél-Európa, Oroszország, Lengyelország, Törökország és Afrika kommunikációs, képzési és fejlesztési igazgatója volt.
Fordítói, tolmács- és nemzetközi ügyekből szerzett diplomát a párizsi ISIT-nél (Institut Supérieur d’Interprétation et de Traduction), a párizsi Sorbonne Nouvelle Egyetemen nemzetközi üzleti tárgyalások szakon szerzett mesterdiplomát, valamint elvégezte a MIT (Massachusetts Institute of Technology) vállalkozói vezetési programját. Folyékonyan beszél spanyolul, angolul és franciául.