Új média, tíz cím, egy márka

A legnagyobb német motormédiumok olvasói a legnépszerűbb olajmárkává választják a kenőanyaggyártót

Az exportüzletben a LIQUI MOLY évek óta nagyobb növekedést ér el, mint Németországban. Az árbevétel tekintetében a hazai piac továbbra is a legnagyobb. A termékek és a márka elfogadottsága Németországban óriási. És továbbra is növekszik. Ezt igazolják a kilenc legnagyobb motormédium olvasói szavazásainak eredményei. A LIQUI MOLY összesen tízszer nyerte el a legnépszerűbb olajmárka címet.

Auto Zeitung, Auto Bild, auto motor und sport, Motor Klassik, Auto / Straßenverkehr, Motorrad, PS, sport auto, Motorsport aktuell. A sorozat olyan, mint egy újságosstand motoros újságainak kínálata. Ezek azonban azok a médiumok, amelyek évente felkérik olvasóikat, hogy szavazzanak a legnépszerűbb járműgyártókról és tartozékmárkákról. Egyes olvasók már több, mint egy évtizede a LIQUI MOLY-t választják a legnépszerűbb olajmárkává. „Ez az igazi márkahűség. Ezért dolgozunk napról napra, évtizedek óta”, mondja a LIQUI MOLY ügyvezetője, Ernst Prost. „Minden címnek örülünk, amit elnyerünk, minden rekordnak, amit felállítunk.” Márciusban a cég 65 millió eurós árbevétellel a cégtörténet legmagasabb árbevételű hónapját zárta. Ernst Prost és csapata számára a kitüntetések és a legjobb márka címek megerősítést jelentenek, hogy a legjobb úton járnak. „Évről évre egyre több babért aratunk le. Megpihenni azonban nem fogunk rajtuk. Ehelyett inkább minden évben rádobunk még egy lapáttal.”

A legnépszerűbb járműápolószerek szavazásán a LIQUI MOLY a második hely megszerzésével nyújtott fényes teljesítményt. „Teljes választékot kínáló járműkémiai gyártóként olyan cégeket hagytunk magunk mögött, amelyek kifejezetten ápolási termékekre szakosodtak”, hangsúlyozza Ernst Prost. Az idei évben a cég az ápolási termékvonalát harmadik oszlopként fogja kihangsúlyozni marketing-kampányaiban az olajok és adalékok mellett.