Az R 18 Transcontinental és az R 18 B első kiadása
Exkluzív megjelenés fényezésben és krómban.
Az új R 18 Transcontinental és az R 18 B már a piacra kerüléstől kezdve világszerte exkluzív R 18 Transcontinental First Edition és R 18 B First Edition változatban lesz elérhető. Ezek az R 18 megjelenését exkluzív jellemzőkkel kombinálják, klasszikus fekete fényezésben, fehér kettős csíkozással. További jellemzők a speciálisan kialakított felületek (Chrome csomag), az üléseken található magas minőségű varrások és a „First Edition” felirat.
Az alkatrészek nagy választéka lehetővé teszi a tökéletes testreszabást. Exkluzív Option 719 felszereltség.
Az eredeti BMW Motorrad tartozékok kínálata a lehető legtöbb lehetőséget kínál az R 18 Transcontinental és az R 18 B személyre szabásához. Az R 18 és R 18 Classic modellekből ismert, a Roland Sands Designnal közösen létrehozott, mart alumínium alkatrészekből álló dizájnkollekciók az új R 18 Transcontinental és R 18 B modellekhez is elérhetők. Az audiorendszerek tekintetében a BMW Motorrad a brit Marshall gyártóval működik együtt. Az új R 18 Transcontinental és R 18 B modellhez a BMW Motorrad „Option 719″ néven egy sor különösen magas minőségű és exkluzív extrafelszereltséget kínál, mint például az Option 719 Galaxy Dust metálfényű fényezés és az eredeti BMW Motorrad tartozékok.
Az új R 18 Transcontinental és R 18 B jellemzői:
– Kormányra szerelt burkolat a kiváló szél- és időjárásvédelemért.
– Magas szélvédő (R 18 Transcontinental).
– Alacsony szélvédő (R 18 B).
– Fényezett dobozok (27 literes, hangrendszerrel 26,5 literes).
– Rezgéscsillapítással ellátott, fényezett hátsó doboz (48 liter, hangrendszerrel 47 liter, csak R 18 Transcontinental).
– Fényezett szélterelő (csak R 18 Transcontinental).
– 24 literes üzemanyagtartály.
– Műszerfal négy analóg kerek műszerrel és 10,25 hüvelykes TFT színes kijelzővel.
– Minden idők legnagyobb BMW boxermotorja 1802 köbcentiméteres hengerűrtartalommal.
– Teljesítménye 67 kW (91 LE) 4750 fordulat/percnél, maximális forgatónyomatéka 158 Nm 3000 fordulat/percnél.
– Több mint 150 Nm áll rendelkezésre 2000 és 4000 fordulat/perc között.
– Nyitott futású, fényes nikkelezett kardántengelyes hajtás a klasszikus elődmodell alapján.
– Aprólékos kidolgozású dupla bölcsős acél csőváz
– Hátsó lengővilla zárt szöghajtással, merev vázra emlékeztető kivitelben.
– Teleszkópvilla burkolt csúszószárakkal és Cantilever rugóstag menetfüggő csillapítással, valamint automatikus terheléskiegyenlítéssel biztosítja az optimális vezethetőséget minden körülmények között.
– Kényelmes ergonómia a nyugodt utazáshoz és túrázáshoz a lehető legjobb motorvezérléssel.
– Első és hátsó tárcsafékek és öntött könnyűfém keréktárcsák.
– BMW Motorrad Full Integral ABS.
– Dinamikus sebességtartó automatika (DCC) az alapfelszereltség része.
– Aktív sebességtartó automatika (ACC) – sebességtartó automatika integrált távolságtartó automatikával a nyugodt túrázáshoz, gyárilag rendelhető opcióként.
– Korszerű LED-es világítástechnika, klasszikus dizájnnal.
– Adaptív kanyarfényszóró az út még jobb megvilágításához kanyarodáskor, gyári opcióként.
– Motorvédő (csak R18 Transcontinental)
– Szériafelszereltségként ülésfűtés (csak R 18 Transcontinental).
– Szériafelszereltségként markolatfűtés.
– Kulcs nélküli indítás a kényelmes használatért.
– Három menetmód, valamint ASC és MSR alapfelszereltségként.
– Tolatási asszisztens a kényelmes manőverezéshez és Hill Start Control a könnyű hegymeneti elinduláshoz, gyári opcióként.
– Három vonzó szín: A fekete és a 719 Galaxy Dust metál opció mellett az új R 18 B és R 18 Trancontinental Manhattan metál matt színben is kapható.
– Az R 18 Transcontinental „First Edition” és az R 18 B „First Edition”: Exkluzív megjelenés fényezésben és krómban.
Az opcionális extrák és az eredeti BMW Motorrad tartozékok széles választéka, valamint a menő Ride & Style Collection.
– „Option 719” felszereltség, amely különösen magas minőségű és exkluzív opcionális felszereltségként és eredeti BMW Motorrad tartozékként érhető el.