A Watt Electric Vehicle Company területei

A SPRINGBOARD UK NEXT-GEN ELEKTROMOS KERESKEDELMI JÁRMŰVEK

Évente akár 5000 új kereskedelmi EV gyártása 2023 -ra a Midlands -ben; Az első prototípus, amelyet 2022 első negyedévében mutattak be

  • A Watt Electric Vehicle Company (WEVC) legkorszerűbb, költséghatékony, cellától az alvázig terjedő moduláris EV platformja, a PACES a jövő elektromos furgonok, teherautók és buszok alapja
  • A különböző karosszériákhoz, méretekhez és konfigurációkhoz nagymértékben testreszabható PACES minden alacsony és közepes volumenű gyártót támogat a zéró emisszióra való áttérésben
  • Teljesen új PACES-alapú elektromos haszongépjárművek gyártása kezdődik egy teljesen új létesítményben, Midlandsben 2023 harmadik negyedévében
  • Az első elektromos haszongépjármű prototípusa, amelyet a PACES alapul, a WEVC -ben mutatta be
    2022 első negyedévében, az Innovate UK támogatási támogatásával támogatott projekt
  • A cornwalli székhelyű vállalat prémium sportkocsik gyártója is, saját Porsche 356-os ihletésű kupéját gyártja a st.
  • A meglévő létesítménye mellett a WEVC új Cornish EV gyárat is megnyit 2023-ban, amely sportautókat és személygépkocsikat gyárt harmadik féltől származó gyártók megbízásából

Watt Electric Vehicle Company (WEVC) a mai napon (SIC – ma lesz a holnap tegnapja!) bejelentette egy jelentős mérföldkő a folyamatos stratégiai növekedés egyedülálló EV áldozatul, felvázolja azt tervezi, hogy 5000 új elektromos haszonjárművek évente saját márkanév alatt és nevében harmadik -pártgyártók egy teljesen új létesítményben Midlandsben, amelyek mindegyike az új, legkorszerűbb EV platformra épül. 

Az utas- és kereskedelmi EV-gördeszkának (PACES) nevezett innovatív és rendkívül rugalmas architektúra lehetővé teszi, hogy a résszel rendelkező járműipar megfeleljen az elektromos jövőbe való átállás jelentős kihívásainak azáltal, hogy kifinomult, mégis költséghatékony EV-platformot kínál a polcon. .

Nagyon testre szabható a különböző karosszériákhoz, méretekhez és konfigurációkhoz, a PACES bármilyen eszközt támogat
kis-közepes volumenű gyártó, speciális járműátalakító vagy üzembe helyezés, és megfelel az ISO előírások és az európai kis sorozatú típusjóváhagyási biztonsági szabványok. A cella-alváz rendszer azt jelenti, hogy az akkumulátorokat közvetlenül az elsődleges szerkezethez kell felszerelni (ahelyett, hogy külön csomaggal rendelkeznének), optimalizálva a merevséget és minimalizálva a súlyt. 

A WEVC, amelyet teljes egészében egy vezető brit székhelyű EV-technológia szállító lánc támogat, átfogó fejlesztési folyamaton esett át a PACES-en keresztül az elmúlt két évben, és piacra kész. Képes alapot nyújtani egy teljesen új, egyedi elektromos utolsó mérföld, kisteherautók, teherautók és buszok-valójában bármilyen típusú haszongépjármű-alapjához, a tervek szerint a WEVC-ben kezdődik meg Midlands 2023 harmadik negyedévében.

A Watt EV Company 2022 első negyedévének végére bemutatja az első elektromos haszongépjármű prototípusát, amely a PACES -en alapul, és ezt a projektet az Innovate UK támogatja a Zero Emission Vehicles Collaborative Research and Development versenyen keresztül.

Neil Yates, a Watt Electric Vehicle Company alapítója és tulajdonosa elmondta: 
„PACES architektúránk és gyártási folyamataink rugalmasak és skálázhatóak, ez az első„ készenléti ”termék, amelyet kifejezetten az alacsony és közepes volumenű ipar számára terveztek. bármilyen típusú EV támogatására, a
cella-alváz szerkezeti akkumulátor rendszer, amely optimalizálja az alváz merevségét és minimalizálja a jármű súlyát.

„A városi kibocsátásokra nehezedő egyre növekvő nyomás, valamint a házhoz szállítás növekedése mellett több haszongépjármű-gyártó és flottaüzemeltető keresett meg bennünket, akiknek kétségbeesett szükségük van az elektromos kisteherautók, teherautók és buszok következő generációjának fejlesztésére.

„Mivel az ágazat villamosítása csak felgyorsul, ezeknek a vállalatoknak szüksége van egy kész, kifinomult, ugyanakkor költséghatékony elektromos járműplatformra, amelyre járműveiket építhetik fel-ez a Watt Electric Vehicle Company PACES architektúrája.

„Az Innovate UK támogatási támogatásának köszönhetően 2022 első negyedévének végére nyilvánosságra hozzuk első, PACES -alapú elektromos haszongépjármű prototípusunkat.
A tervek szerint a WEVC PACES-alapú elektromos reklámjai 2023 harmadik negyedévében kezdődnek új Midlands-i létesítményünkben. Ezen a létesítményen keresztül évente 2500-5000 darabot tudunk majd építeni.”

A WEVC emellett prémium sportkocsik gyártója is, saját Porsche 356-os ihletésű kupéját állítja elő egyedi létesítményében, a St. Columb Major-ban/a Newquay repülőtér közelében. Az első sorozatgyártású autó, amely PACES-t használ, a Coupe egy 1000 kg alatti, hátsókerék-meghajtású, fix fejű sportkocsi, amely ötvözi a retró megjelenést a legmodernebb EV-technológiával, és 40 kWh-s akkumulátort tartalmaz, amely szerkezetileg van beépítve az alvázba.

A vezetést, a kezelhetőséget és a kormányzást a vezető elkötelezettsége és a valódi élvezet miatt csiszolták ki, míg a súlyeloszlás közel 50:50 súlyú, egy középre szerelt 120 kW-os elektromos motorral. A WEVC már befejezte a több mint 12 hónapos tesztelést és fejlesztést, a WTLP hatótávolsága akár 230 mérföld, a 0-62 km / óra pedig alig több mint öt másodperc. 21 Launch Edition Coupe rendelhető most 81 250 font áron; Az ügyfelek szállítása 2022 elején kezdődik.

Neil Yates, a Watt Electric Vehicle Company alapítója és tulajdonosa hozzátette: 
„Lenyűgözött bennünket a válasz a WEVC Coupe bevezetésére, és nagyon kevés limitált kiadású autó maradt rendelkezésre. Az új elektromos jármű gyártása mellett a meglévő gyárunkban a WEVC 2023-ban egy másik létesítményt is létesít Cornwallban, egy teljesen új létesítményt, amely a sportkocsik és személyautók kis volumenű gyártására fog összpontosítani, körülbelül 150 egységnyi mennyiségben évente. Az elektromos haszongépjárművek közép -vidéki gyártásával együtt elképzelésem az, hogy a Watt Electric Vehicle Company vezesse a holnapi, kis volumenű elektromos járművek gyártását. ”