A győztes pedig nem más, mint a…
Kiválasztották a legszebb európai Honda-márkakereskedés által átépített CB650R-t
- A 2021-es „European CB650R Honda Customs” versenyt a Mototrofa nyerte
- Két francia kereskedés, a Werther Honda és az Espace Motos végzett a második, illetve harmadik helyen
- A győztest a 10 legszebb európai Honda-márkakereskedésben átépített CB650R közül választották ki
- A Honda Customs honlapon bemutatott motorokra 7000 szavazatot adtak le a látogatók
A portugál Mototrofa Honda-márkakereskedés, illetve az általuk épített CB650R Fenic nyerte a 2021. évi „European CB650R Honda Customs” versenyt.
A különleges motorkerékpár a szavazatok 29 százalékát szerezte meg a Honda Customs weboldalán (www.hondacustoms.com ), egyedi mivoltához pedig az is nagyban hozzájárul, hogy a feltámadás szimbólumaként született meg, két évvel azt követően, hogy a Mototrofa műhelye porig égett.
Amellett, hogy elképesztően modernnek tűnik, régi Honda modellek formajegyeit is magán hordozza. Az egykaros hátsó felfüggesztés és a kerék például egy VFR750-ről érkezett, míg az első felnit egy CBR900RR FireBlade-ről vették át a művészek. Egyedi viszont az ülés és a hátsó nyeregtakaró idom, s nem mehetünk el szó nélkül a Nexx Helmets 93-as fényezése mellett sem, hiszen Marc Márquez előtt tiszteleg és a Mototrofa alapításának évét idézi fel. A nizzai Werther Honda által készített CB650R BMX másodikként zárt, mindössze 12 szavazattal megelőzve a bronzérmet bezsebelő CB650R Four Limited Editiont, ami a szintén francia Espace Motos műhelyéből gördült ki.
A Werther Honda CB650R BMX-et nevének megfelelően a kaszkadőrmutatványokra is képes kerékpárok inspirálták. Fényes, fekete fényezése, ugyancsak fekete első villája, valamint feltűnő, aranyszínű motorja és kerékgarnitúrája már önmagában is magával ragadó, pláne úgy, hogy fehér oldalfalú abroncsokkal és teljes Akrapovic kipufogórendszerrel fűszerezték meg a koncepciót. Hogy a gyorsulás is igazán magával ragadó legyen, rövidebb váltófokozatokat építettek be az alkotók.
Az Espace Motos CB650R Limited Editionjét a legendás CB750 Four ihlette, innen a magasabb, laposabb barna bőrülés, a szembetűnő, zöld fényezés, a jellegzetes arany díszcsík és a klasszikus, nyolcvanas évekből származó, szárnyas Honda-embléma.
A tíz legszebb európai Honda-márkakereskedésben átépített CB650R-t a franciaországi Biarritzban, a Wheels & Waves fesztiválon tervezte bemutatni a Honda, de a rendezvény sajnos elmaradt.
A francia, portugál és spanyol CB-különlegességek mégis ismertté válhattak, ugyanis a márka döntéshozói úgy határoztak, hogy egytől egyig bemutatják őket a Honda Customs honlapon (www.hondacustoms.com), sőt arra is lehetőséget adnak, hogy a felhasználók szavazzanak a nekik leginkább tetsző gépre. Végül 7000 voks érkezett, a motorokról készült fotók pedig háttérképként is letölthetőek számítógépre vagy mobiltelefonra.
A Honda Customs honlap látogatói természetesen továbbra is megtekinthetik a 2021-es indulókat, ilyen formán kedvet kaphatnak a gyári változat megvásárlásához. A Neo Sports Café stílusban fogant, múltidéző megjelenésű, soros, négyhengeres erőforrással felszerelt CB650R elképesztően gyönyörű, alul elvezetett kipufogójával a hetvenes évek ikonját, a világszerte népszerű CB400F-et idézi.