A WHIRLPOOL és a PEUGEOT Design Lab közösen alkodtak foodtruc-kot

Whirlpool Experience Tour:
A WHIRLPOOL és a PEUGEOT Design Lab által
megálmodott új, innovatív foodtruck

A WHIRLPOOL csoport örömmel jelenti, hogy útjára bocsátotta a PEUGEOT-val közösen fejlesztett Whirlpool Experience Tour tanulmányt. Az egyedülálló és látványos reklámkoncepció célja az új W6 és W7 gőzsütők népszerűsítése a B2B értékesítők körében. Az egyaránt magasan pozícionált, általános termékpalettával rendelkező, karakteres és egyedi formatervű termékeket kínáló WHIRLPOOL és PEUGEOT egy új és exkluzív élmény létrehozására szövetkezett. A PEUGEOT Design Lab tervezőinek szakértelmét felhasználva a két márka egy a bisztrókultúra és a gasztronómia világából ihletet merítő különleges büfékocsit hozott létre. A márka nagyköveteként is funkcionáló tanulmány megalkotásához a PEUGEOT EXPERT szolgált alapul, az átalakítás pedig a BCC nevéhez fűződik. A sikeres első évad után – 2021-ben a jármű 20 városban, 72 tréningen mintegy 500 lelkes értékesítő előtt debütált – a Whirlpool Experience Tour készen áll rá, hogy 2022 áprilisában újra munkába álljon.


Exkluzív design és élvezetes használat

A PEUGEOT Design Lab és a WHIRLPOOL dizájnerei a Whirlpool Experience Tour foodtruck megálmodásakor az ügyfélélményt helyezték a középpontba. Az eredmény optimális helykínálat és egy egyedülálló kinematikai megoldás. A jármű oldala a rovarok szárnyfedőihöz hasonlóan nyílik, belsejéből pedig két nagy munkalap nyúlik előre, ergonomikus konyhai környezetet teremtve a séf számára. Ideális magasságban helyezkedik el a mosogató és a főzőlap, és a különböző tárolóhelyek, valamint a két kombinált gőzsütő is könnyen elérhető. A bemutatók során az időjárás viszontagságaitól egy beépített tető véd.

E látványos és innovatív tanulmányban a séf végre az értékesítőkkel egy szinten helyezkedik el, ami nagyban hozzájárul a bemutatók oldott hangulatához. A közönség így egyetlen mozdulatról sem marad le. A foodtruck hátuljában kialakított, hangfallal és nagy képernyővel ellátott multimédia-rendszer – melyet a „Le Bistrot du Lion” tanulmány ihletett – oktatóvideókat közvetít és részletes információkkal szolgál a sütőkre vonatkozóan.


A márka nagyköveteként szolgáló, nagy műgonddal megalkotott Whirlpool Experience Tour hű marad a „bisztronómia” szelleméhez, mely a profi séfek igényességét egy lazább közegben, egyszerűbb és megfizethetőbb ételekre fókuszálva kamatoztatja. Ennek megfelelően a munkalap és a frontelemek antibakteriális, szagálló és könnyen tisztítható felületű fehér olasz kerámiából készültek. A munkafelületet sárgaréz betétek díszítik. A titánszürke karosszériában és az azonos árnyalatú mintákban a gőz tematikája és a WHIRLPOOL prémium sütőinek esztétikája köszön vissza.

Új kommunikációs eszköz

A Whirlpool Experience Tour a beépített főzőkészülékekre irányuló, 2021. tavaszán indított széles körű reklámkampány szerves részeként egyedülálló kommunikációs eszköz >>>