Az Evanora az Ultimate Lotus Speedstert képzeli el a pályára
Ez Maitreya Dhanak független tervezési tanulmánya, amely nem kapcsolódik a Lotushoz, és nem is támogatja azt.
Tévedés ne essék, szeretjük a teljesen elektromos Lotus Eviját. Ez a vad Lotus koncepció azonban, amelyet Maitreya Dhanak tervező alkotott meg, még lenyűgözőbb.
Az alkotás a Lotus Evanora nevet kapta, és egy elektromos gyorshajtó formáját ölti, amely az aerodinamikai teljesítményre és a súlycsökkentésre összpontosít. Lehet, hogy nem annyira alkalmas a mindennapi vezetésre, mint az Evija, de elméletileg jobban illik a pályán való nagy tempójú autózáshoz.
Az egyik első dolog, amit észrevesz az Evanorával kapcsolatban, hogy számos kulcsfontosságú mechanikai alkatrésze teljesen szabaddá válik. Például az eleje elkerüli a hagyományos motorháztetőt, helyette nyitott panelek vannak, amelyek felfedik a bonyolult szénszálas felfüggesztést, amely nem hasonlít a jelenlegi Forma-1-es autókhoz. A kerékívek körül is nagy nyílások találhatók.
Máshol Dhanak az Evanorát egy feltűnő első osztóval és egy kis szélvédővel képzelte el, hogy igazi gyorsasági érzetet adjon neki. A hagyományos külső tükrök helyett hátrafelé néző kamerákkal is rendelkezik.
Hátulról nézve az Evijával való hasonlóság különösen szembetűnő a LED-es hátsó lámpák formájával. Az elektromos szuperautó nagy szénszálas szárnyat és kiemelkedő diffúzort is kapott.
Mivel annyira a teljesítményre koncentrál, az Evanora belseje viszonylag minimalista, de vonzzák a tekintetet a kagylós ülések, a narancssárga biztonsági övek, a kis kormánykerék, valamint a szénszálas alagút és a középkonzol.
Bár semmi jel nem utal arra, hogy a Lotus maga építené az Evija pályaközpontúbb változatát, az Evanora (vagy valami ahhoz közel álló) jó jelölt lenne egy kompromisszummentes, csak pályás hiperautó számára.