A CRF250R elektronikai rendszere
- Három üzemmódot felkínáló HRC-rajtelektronika
- A Motorüzemmód-kapcsoló (Engine Mode Select Button, EMSB) három térképet, illetve motorkarakterisztikát kínál fel a pilótának
A HRC-rajtelektronikájának köszönhetően minden pilóta villámgyorsan rajtolhat, különösképp, hogy a rendszer három üzemmódban használható:
- szint – 10 000 f./perc, nedves talaj/kezdőknek.
- szint – 11 750 f./perc, száraz talaj/középhaladóknak.
- szint – 13 000 f./perc, száraz talaj/tapasztalt pilótáknak.
A HRC-rajtelektronika aktiválása roppant egyszerű – elég behúzni a kuplungkart és megnyomni a Start-gombot a kormány jobb oldalán elhelyezett kapcsolókonzolon. Ezt követően egyszer felvillan a visszajelző-LED, tudatván, hogy a rendszer aktív és 1. szinten áll. Ha a pilóta újra megnyomja – 0,5 másodpercnél hosszabban – a startgombot, a LED kétszer villan fel, a rajtelektronika pedig 2. szintre lép. Ezt a műveletsort megismételve háromszor villan fel a fénydióda, és értelemszerűen a 3. szinthez kapcsolódó programot aktiválja az elektronika.
A motorüzemmód-kapcsoló (Engine Mode Select Button, EMSB) háromféle karakterisztikát, illetve térképet tartogat a különféle helyzetekre: Mode 1 (középállás), Mode 2 (lágy) és Mode 3 (agresszív). Az aktuális üzemmódról LED tájékoztat, amit éppúgy a kormány bal oldalán talál a pilóta, mint a motorleállító gombot, az EFI figyelmeztetőjét, valamint az EMSB kapcsolóját, illetve LED-lámpáját.