Új, teljesen elektromos Nevera hiperautót dob ​​piacra a Rimac Automobili


A nevet egy hatalmas és váratlan mediterrán viharról kapta, amely a nyílt tengeren száguld át Horvátországnál
A Rimac C_Two-ból kifejlesztett minden egyes alkatrészt továbbfejlesztettek és továbbfejlesztettek
Horvátországban tervezték, tervezték és gyártották, globális használatra homologizált
Páratlan teljesítmény 4 villanymotorral, 1914 LE teljesítménnyel és 2360 Nm nyomatékkal
412 km/h / 258 mph maximális sebesség, 0-60 mph 1,85 másodperc alatt, ¼ mérföld idő 8,582 másodperc
550 km / 340 mérföld WLTP hatótáv, 500 kW / 19 perces újratöltési idő 0-80%-os töltöttségi állapot között
A gyártás 150 darabra korlátozódik, mindegyiket a Rimac Automobili alapítója és vezérigazgatója, Mate Rimac személyesen írt alá.

A hiperautó-gyártó és elektromos technológiai specialista, a Rimac Automobili ma bemutatta a C_Two szériaváltozatát, amely immár a Nevera névre hallgat, egy teljesen elektromos, 1914 LE-s, 258 mph-s hiperautó, amelyet úgy terveztek és terveztek, hogy soha nem látott teljesítményszintet engedjen szabadjára.
A Nevera a Rimac C_Two koncepcióautó gyártásra kész iterációja, amelyet a 2018-as Nemzetközi Genfi Autószalonon mutattak be. Azóta a Rimac mérnökei egy kiterjedt fejlesztési program során minden szinten finomították új zászlóshajójukat, a céljaik elérése érdekében. a végső elektromos hiperautó vezetési élmény. Mivel a Nevera kulcsfontosságú alkatrészeinek többségét házon belül, a Rimac horvátországi központjában fejlesztették ki, az összes rendszert továbbfejlesztették és továbbfejlesztették a kezdeti prototípusok óta, hogy teljesítsék a projekt 2018-as kezdetén kitűzött ambiciózus teljesítménycélokat.


„Ez az. Erre az autóra gondoltam, amikor tíz évvel ezelőtt nekivágtam a „lehetetlen” útnak. Minden kemény munkánk eredményeként megszületett a Nevera – a mi rekordot döntő hiperautónk. Ez az autó arra született, hogy jobb teljesítményt nyújtson, és emelje a lécet, újradefiniálva a nagy teljesítményű autók normáját. És nem csak teljesítményben – hanem mindenre kiterjedő csomagként is.
Amikor először felfedtük a C_Two-t, rendkívül magasra tűztük ki a célunkat. Semmi más nem volt olyan, ami megközelíthette volna az autó élvonalbeli elektromos hajtásláncát és extrém teljesítményét. De számunkra ez csak a kiindulópont volt” – magyarázza Mate Rimac, a Rimac Automobili alapítója és vezérigazgatója.

„A Rimacnál mindenkit a kíváncsiság hajt, és az a vágy, hogy a dolgokat az abszolút határig feszegesse. A mindennapi használat és az 1914 lóerős teljesítmény kombinációjával a Nevera bizonyítja, hogy mi lehetséges, ha nincsenek korlátok a technológiának, a fejlesztésnek vagy az ambícióknak. Most bemutattunk egy autót, amely magasabb szintre emeli a hiperautók piacát, ma kihasználtuk az elektromos hajtásláncban rejlő lehetőségeket, bizonyítva, amit mindig is mondtunk – hogy az elektromos hiperautó a Nevera formájában túlmutat. izgalmas, és ez ugyanolyan izgalmas a pályán, mint a kontinenseken való átkelés.”


„Csak 150 példányt készítünk a Neverából, minden egyes egységet Horvátországban, az autók iránti szenvedélyből és csodálatból.”


A projekt iránti elkötelezettségét hangsúlyozva Mate Rimac személyesen teszteli és aláírja az egyes Neverákat, mielőtt azokat a vállalat jelenlegi termelési telephelyéről, a horvátországi Zágráb külvárosában szállítják az ügyfeleknek.