Négy hónap alatt 1 millió terméket vásároltak a BudapestGO-val
Jelentős mérföldkőhöz ért a BudapestGO, a Budapesti Közlekedési Központ alkalmazása, amelyen keresztül az ügyfelek már több mint 1 millió jegyet és bérletet vásároltak mindössze négy hónap alatt. A február közepén indult applikáció egyre népszerűbb az utasok körében, akik kényelmesnek és felhasználóbarátnak tartják. A BudapestGO-val az utazástervezések száma is nőtt: májusban már 2 millió 600 ezerutazást terveztek az ügyfelek.
A BudapestGO februári bevezetése óta az ügyfelek egyre nagyobb számban vásároltak különféle termékeket, amelynek köszönhetően az applikációval eladott jegyek és bérletek száma átlépte az 1 milliót. Az utasok jegyből és bérletből összesen több mint 1 millió 6 ezer darabot, digitális vonaljegyből 645 ezret, bérletből 120 ezret, a március eleje óta elérhető időalapú vonaljegyből pedig 110 ezret vettek.
Az applikáció jelentősen megkönnyíti a bérletes ügyfelek közlekedését, az automatikus bérletmegújítás-funkciót is egyre többen használják.
A tapasztalatok alapján a felhasználók is egyre nyitottabbak a digitális termékek iránt, amit az is bizonyít, hogy eddig összesen 1 milliárd 260 millió forint értékben vásároltak jegyet vagy bérletet csak az applikáción keresztül. Az alkalmazás felhasználóinak a száma június 13-án átlépte a 951 ezres ügyfélszámot, munkanapokon átlagosan 160 ezren használják.
Az utazástervezések száma is nőtt: az egykori FUTÁR alkalmazás havi másfél milliós átlagához képest a BudapestGO-val májusban már 2 millió 600 ezer utazást terveztek az ügyfelek.
A BudapestGO megújulása és népszerűsége
Májusban új funkciókkal bővült a BudapestGO, amelyeknek köszönhetően az applikáció még jobb és pontosabb tervezést biztosít a kerékpárral közlekedőknek, illetve a telebusz és a telefogas szolgáltatás is elérhetővé vált.
A megújulás eredményeként felszálláskor gyorsabb lett a kódleolvasás, pontosabb és hatékonyabb lett az útvonaltervezés is, amely elsősorban a hosszabb, átszállásokat is tartalmazó utazások esetén lehet fontos.
A BKK április elején egy online felmérést készített a vásárlók tapasztalatairól. A visszajelzések rendkívül pozitívak voltak, a válaszadók 89 százaléka elégedett a szolgáltatás színvonalával. A felhasználók nagy része úgy látta, hogy az alkalmazás nagyon kompakt, mindig kéznél van, kényelmes és felhasználóbarát.
A BudapestGO applikáció legújabb verziója letölthető a Play áruházban és az App Store-ban. Bővebb információ és a funkciókat bemutató videók a bkk.hu/budapestgo oldalon érhetők el.
Budapesti Közlekedési Központ