Megérkezett a Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Minden, csak nem csendes.
Ne maradjon észrevétlen!
Ha az intenzív élmények és a technikai újítások szerelmese, nem fog csalódni a Mercedes-AMG első nagy teljesítményű plug-in hybrid modelljében: a Mercedes-AMG GT 63 S E Performance a teljesítményorientált hibrid technológia és a jól bevált AMG-szakértelem fantasztikus párosítása, a legfrissebb műszaki megoldásokkal felszerelve.
Markáns gépkocsifar, extravagáns vonásokkal.
Ritkán van esély máshonnan látni az új Mercedes-AMG GT 63 S E Performance modellt, mint hátulról. És akkor is csak pillanatokra. Amikor megáll a piros lámpánál, talán marad egy kis idő megcsodálni a Mercedes-AMG első Performance hibrid modelljének finom részleteit. Az integrált töltőcsatlakozó a markáns hátsó lökhárítóban található. A márka rajongói észre fogják venni a kétoldali, szögletes és bordázott dupla kipufogóvégekkel rendelkező kipufogórendszer precíz, S-modellekre jellemző egyedi eltéréseit. Továbbá a csomagtértetőt piros hátterű típustábla díszíti. Az AMG-specifikus könnyűfém és kovácsolt keréktárcsák bő választéka, valamint a szériafelszereltséghez tartozó AMG-specifikus nagy teljesítményű kerámia kompozit fékberendezés nem hagynak kétséget afelől, hogy a Mercedes-AMG GT 63 S E Performance nem ismer kompromisszumot, ha a teljesítményről van szó.
Pillantás a vezetőtérbe: több információ és áttekinthetőbb megjelenítés.
Nem mindennapi látvány várja. Természetesen, ahogy azt az AMG-nél már megszokhattuk, a legfrissebb megoldásokkal. A Widescreen Cockpit speciális, nagy teljesítményű hibrid hajtásra hangolt kijelzéseinek segítségével mindent szem előtt és kontroll alatt tarthat. A műszerfal és a médiarendszer kijelzői hibrid-specifikus kiegészítő információkat − például teljesítménydiagram, elektromos hatótávolság, energiafogyasztás vagy akkumulátor- és elektromotor-hőmérséklet − szolgáltatnak Önnek. Emellett nem csupán a technikarajongók fogják értékelni az opcionális High-Class hátsó térnél rendelkezésre álló érintőképernyőt, amely az aktuális energiaáramlásról vagy a felhasznált teljesítményről és a forgatónyomatékról tájékoztat élményszerű formában. Eközben persze Ön utasként is a legnagyobb nyugalomban pihenhet a különálló komfortülésen. Akár a volánnál, akár hátul ül, otthona kényelmét élheti át.
Egy jó páros: a legmodernebb hibridtechnika a jól bevált V8-as teljesítmény társaságában.
Az eredmény a bámulatos 470 kW[1] (639 LE) + 150 kW[1] (204 LE) rendszerteljesítmény 900 + 300 Nm maximális forgatónyomaték[1]mellett. De nézzük csak a részleteket: egy új fejlesztésű, rendkívül kis tömegű, nagy teljesítményű akkumulátor a Forma-1-ből kölcsönzött technológiával és egy ultramodern elektromotor a legendás Mercedes-AMG 4 literes V8-as biturbó motor társaságában páratlan hosszirányú dinamikát kölcsönöz az AMG GT 63 S E Performance-nak. Az innovatív közvetlen hűtéssel ellátott akkumulátor a hibrid módban olyan működési stratégiával dolgozik, amely folyamatosan lehetővé teszi a maximális teljesítményleadást, miközben az intelligens energia-visszanyerésnek köszönhetően soha nem merül le teljesen. Azaz, ahogy egy AMG-től elvárhatjuk, most is innovatív és egyedülálló megoldásokról van szó. Az AMG Performance hibrid technológia mindig rendelkezésre áll.
*Mercedes-AMG GT 63 S E Performance: kombinált üzemanyag-fogyasztás: 7,9 l/100 km; kombinált CO2 kibocsátás: 180 g/km (WLTP értékek)[1]
[1]
Az értékek a Bizottság (EU) 2017/1151 rendeletének XXI. mellékletében meghatározott WLTP mérési módszer alapján kerültek meghatározásra. Az üzemanyag-fogyasztási értékek kiszámítása ezen értékek alapján történt.
HALLGASS EXKLUZÍV PODCASTOKAT IDE, ILLETVE IDE KATTINTVA!