Titkos cégközpontot épít a Lexus
Kémfilmbe illő helyszínre költözteti tevékenységeit a Lexus. A japán hegyekben megbúvó, új cégközpontban egy rendkívüli tesztpályakomplexum is működik majd.
Akár kvízműsorban is feltehetnénk a kérdést: mi az, amivel fennállása harminchárom éve alatt soha nem rendelkezett a Lexus. A válaszon alighanem mindannyian meglepődnénk: saját cégközponttal. A márka egészen mostanáig az anyavállalat meglévő létesítményeihez kapcsolódva végezte tevékenységeit, ami a logisztikai, illetve back office feladatok elvégzése szempontjából előnyös, ugyanakkor nem tette lehetővé, hogy a vállalat egyes részlegei felgyorsítsák és leegyszerűsítsék az egymás közötti kommunikációt, együttműködést.
Ez pedig a jövőben megengedhetetlen, hiszen a Lexus hatalmas léptékű változások előtt áll. Az évtized végére legnagyobb piacain, így Európában is tisztán elektromos prémium márkává kíván fejlődni. Ez vadonatúj technológiák és ahhoz kapcsolódóan előzmények nélküli modellek bevezetését, új piaci szegmensek meghódítását feltételezi, ami viszont csak úgy valósítható meg hatékonyan, ha a vállalat minden tevékenységét koncentráltan, összehangoltan tudja végezni, árulta el Koji Sato, a Lexus globális elnöke az Automotive News szakfolyóiratnak.