Az új KTM X-Bow GT-XR az Ön legújabb utcai legális pályajátéka
Hivatalosan is bemutatták a KTM X-Bow tökéletes közúti változatát a GT-XR formájában.
Az elmúlt hetekben néhány alkalommal ugratott és kémkedett X-Bow GT-XR nagyon hasonlít az osztrák cég által gyártott GTX és GT2 versenyautókra. Ez 284 900 euróval (~ 282 000 dollár) hátráltatja a tulajdonosokat, és várhatóan csak 100 példány készül évente.
Az X-Bow GT-XR mögött egy szénszálas monocoque és egy nagy szilárdságú acélcsőváz áll, amely hozzájárul az autó 1130 kg-os száraz tömegéhez. Míg a KTM-et meg lehetett volna menteni, ha legfeljebb 300 LE-s motorral szerelték fel az autót, ehelyett egy Audi-eredetű 2,5 literes turbófeltöltős öthengeres mellett döntött, amely 6350-es fordulatszámon 500 lóerőre és 581 Nm nyomatékra képes. 5550 ford./percnél. Ehhez a motorhoz egy hétfokozatú duplakuplungos sebességváltó kapcsolódik, amely a hátsó kerekeken keresztül továbbítja erejét a korlátozott csúszású differenciálműnek köszönhetően.
Ezek az adatok mindössze 3,4 másodperc alatt gyorsítják az autót 100 km/h-ra (62 mph), végsebessége pedig 280 km/h.
Noha az X-Bow GT-XR fejlesztése során a KTM számára nyilvánvalóan a pályán való teljesítmény maximalizálása volt a prioritás, a nagy, 96 literes üzemanyagtartálynak és az elektromosan rásegített progresszív szervokormánynak köszönhetően „tökéletes napi vezetőként” és választható a 3,5 hüvelykes (9 cm) hidraulikus emelőrendszer.
Bejelentették a leszorítóerő-adatokat. A KTM azonban megjegyzi, hogy az olyan nyilvánvaló leszorítóerő-generációs alkatrészeken kívül, mint a masszív hátsó szárny, a hátsó diffúzor és az első elosztó, az X-Bow GT-XR padlórésszel is rendelkezik, amelyet úgy terveztek, hogy maximalizálja a talajhatást az örvények által keltett örvényeknek köszönhetően. első elosztó és a padló körül vezetve légtömítést hoz létre az autó alatt.
A fékezés a könnyű, rögzített monoblokkos nyolcdugattyús féknyergeknek és acél rotoroknak köszönhető. Azok a vásárlók, akik a legjobb teljesítményre vágynak, választhatják a kerámiafékeket. Az autó felfüggesztését a Sachstól szerezték be, és a középre záródó kerekek opcionális extrák.
Az X-Bow GT-XR utasterében egy kivehető szénszálas kormánykerék található, amelyben a digitális műszercsoport, egy állítható pedáldoboz, egy opcionális tolatókamerás rendszer, egy Bluetooth audiorendszer, LED világítás, légkondicionáló, és még egy kis kesztyűtartót is.