Mi lenne, ha a Range Rover futurisztikus elektromos szedánt készítene?
Ez a történet Grimaud Gervex tervező által készített, Range Rover elektromos szedánjának kitalált illusztrációit tartalmazza, amelyek nem kapcsolódnak a Land Roverhez, és nem is hagyják jóvá.
Lehet, hogy a szedánok piaca már nem olyan, mint egy évtizeddel ezelőtt, de továbbra is számos lenyűgöző modell létezik, különösen a növekvő luxus- és elektromos járművek piacán. Ezek a megjelenítések egy különösen érdekes szedánt ábrázolnak, amely elképzelhető, hogy csatlakozhat a Mercedes-Benz EQS-hez, a Lucid Airhez és néhány innovatív, Kínából kikerülő elektromos autóhoz.
Ezt a feltűnő koncepciót Range Rover Vision Travel néven ismerik, és Grimaud Gervex professzionális tervező elméjéből származik, aki egy különösen híres, elektromos járművekre szakosodott autógyártónál dolgozik. Bár semmi sem utal arra, hogy a Range Rover valaha is elektromos szedánt tervezne kiadni, úgy gondoljuk, hogy egy ilyen modell remekül kiegészítheti jelenlegi kínálatát.
A koncepció megalkotásakor a Gervex egy hosszú és alacsony dőlésszögű karosszériát készített, amely kissé megnehezítheti az autó parkolását, de minden bizonnyal rendkívül tágas belső teret eredményez, és úgy érzi, mint egy kerekes magánrepülőgép. Bár formája nem hasonlít semmihez, amit a Range Rover gyárt, vagy valószínűleg valaha gyártani fog, számos figyelemre méltó tervezési részletnek köszönhetően mégis a brit márka modelljeként azonosítható.
Például a Vision Travel koncepció elején egy teljes szélességű LED-es fénysáv található, amely közvetlenül a nagy Range Rover jelvény alatt helyezkedik el. A koncepcióból hiányzik a hagyományos elülső hűtőrács is, helyette van egy kis rés a fénysáv alatt, és egy nagyobb hűtőrács a lökhárító alsó részén. Oldalról nézve a Range Rover legszembetűnőbb tulajdonsága az ezüst színű oldalpanelek közvetlenül az első kerekek mögött.
A koncepció hátulja is meglehetősen egyedi, és a 2022-es Range Rovertől merített ihletet, de még egyedibbnek tűnik a körbefutó LED-es hátsó lámpáknak, a tetőre szerelt légterelő alatti kiegészítő féklámpának és a második függőleges féklámpának, közvetlenül a hátsó diffúzor felett. .
Köszönjük Grimaud Gervexnek, hogy megosztotta velünk munkáját. További terveit az Instagram oldalán tekintheti meg.