A Toyota Sequoia meghódítja a SEMA-t éppúgy, mint a természetet

A Toyota Sequoiát 15 év után először tervezték újra, és a vállalat a SEMA különböző konstrukcióinak bemutatásával ünnepli.

Az Ultimate Overlanding Sequoia-val kezdődően a modell a Sequoia Limited TRD Off-Road modellen alapul, és masszív első lökhárítóval, sziklacsúszkákkal és kettős kihajtható hátsó lökhárítóval rendelkezik, amely egy pótgumit, valamint egy Hi-Lift emelőt és jerryt tartalmaz. konzervdobozok.

A SUV kiegészítő lámpákkal, Warn csörlővel, CBI Offroad csúszólemezekkel és Prinsu tetőcsomagtartóval is rendelkezik, amelybe az Autohome Airlander Plus tetősátor kerül. A csúcsok közé tartozik a hűtőszekrény/fagyasztó, a fedélzeti levegő és a 34 hüvelykes Toyo Open Country M/T abroncsokba burkolt bronz kerekek.

A nehéz terepen való megbirkózás érdekében a Sequoiát három hüvelykes emelővel, valamint ToyTec tekercsekkel, lengéscsillapítókkal és rugóval szerelték fel. A modellben Camburg felső vezérlőkarok és tuskó alumínium hátsó futókarok is szerepelnek.

Sequoia TRD Pro Adventurer

A Westcott Designs Sequoia TRD Pro Adventurer hasonló, mivel Camburg Racing alkatrészekkel ellátott lifttel, valamint rengeteg kiegészítő lámpával rendelkezik. A SUV-t sziklacsúsztatókkal, tuskó D-gyűrűkkel és egy hátsó létrával is felszerelték, amely hozzáférést biztosít a tetősátorhoz.

A további kiemelések közé tartozik a kerékpártartó és a felfüggesztésre szerelt állvány, amely egy régi Kawasaki Jet Skit tart. A modell 17 hüvelykes Innov8 Racing kerekeket is tartalmaz, Nitto Recon Grapplers A/T abroncsokkal.

Expedíció Overland Sequoia

Ez a Sequoia az Expedition Overland-től származik, és Simba beceneve. Szelídebbnek tűnik, mint a többi konstrukció, de Icon Vehicle Dynamics 3.0 CDEV felfüggesztéssel és 18 hüvelykes, General Grabber X3 gumikkal burkolt kerekekkel rendelkezik.

A Simba egyedi első lökhárítót is kínál beépített Warn csörlővel. Máshol csúszólemezek, sziklacsúszkák és acél hátsó lökhárító kettős lengéscsillapítóval van ellátva, amelyekben tartalék gumiabroncs és visszaállító deszkák is elférnek. A további fejlesztések közé tartozik a fénysáv, a tetőtéri sátor és az iCOM Ham rádió.

Expedíció Overland Tundra

Míg a Sequoia került a középpontba, a teherautók megjelentek az Expedition Overland Tundra, az Orion néven. Masszív első lökhárítóval, Warn csörlővel, csúszólemezekkel és sziklacsúszkákkal rendelkezik.

Hozzájuk csatlakozik a kiegészítő lámpák és az Alu-Cab előtetős lakóautó-rendszer Webasto Evo 40 fűtési rendszerrel. Mivel a Tundra otthonaként fog szolgálni az otthontól távol, van egy 13,2 gallonos (50 literes) víztartály, egy hűtőszekrény és két 200 wattos napelem is.

A modell ICON Vehicle Dynamics felfüggesztéssel is rendelkezik, elöl 2.5-ös sorozatú kiterjesztett coilover lengéscsillapítókkal és 2.5-ös sorozatú Omega bypass lengéscsillapítókkal hátul. Hozzájuk csatlakoznak a General Grabber X3 gumikkal burkolt 17 colos kerekek.