Hátrányos helyzetű gyerekek kaptak biciklit
Sikerrel zárult a HELL cégcsoport őszi kampánya, melyben szelektív aludobozgyűjtésen keresztül ajándék kerékpárokkal támogatott nehéz sorsú gyerekeket a cégcsoport. Az Igazgyöngy Alapítvány Művészeti Iskolájában tanuló, összesen 16 gyerek a napokban vehette át a sikeres gyűjtést követően az ajándék kétkerekűket.
Napjainkegyik legnagyobb fenntarthatósági kihívása a csomagolások újrahasznosítása és visszaforgatása a gazdaságba, erre talált ki ötletes megoldást a HELL. A környezettudatos hulladékgyűjtést októberben egy igen látványos közterületi installációval tette lehetővé a cégcsoport, amikor októberben három forgalmas budapesti villamosmegállót alakított át dobozvisszagyűjtő ponttá. A hirdetőtábláknak látszó különleges gyűjtőkben ahogy halmozódtak a dobozok, egy kerékpár képe rajzolódott ki, megmutatva azt, pontosan milyen célt szolgálnak majd a bedobott aludobozok.
„Kampányunkat kettős céllal indítottuk, egyrészt, hogy ösztönözzük az embereket az aludobozok szelektív gyűjtésére közterületen is, másrészt ezáltal segíteni is szerettünk volna. Egy aluvázas kerékpár közel 300 aludobozból készül, ezért azt találtuk ki, hogy összekötjük a fogyasztók szelektív hulladékgyűjtését az adományozással. A kampány alatt a fogyasztók összesen 12 kerékpárra való aludobozt dobtak össze, amihez a HELL még hozzátett, így összesen 16 darab kerékpárt adományoztunk az Igazgyöngy Alapítványnak. Így közvetve bárki részt vehetett a hátrányos helyzetű gyermekek életminőségének javításában, közösen dobtuk össze a guruló támogatást.” mondta el a kerékpárok átadásán Mihály Eszter, a HELL cégcsoport CSR menedzsere.
„Nagyon örültünk a felajánlásnak, hiszen tizenhat olyan gyerek kapott a kezdeményezésnek köszönhetően biciklit, aki nehéz körülmények között él, és valószínűleg nem lett volna lehetősége saját kerékpárhoz jutni. Mivel iskolánk a művészeti oktatás révén járul hozzá a halmozottan hátrányos helyzetű gyerekek integrációjához, ezért egy rajzpályázat keretében választottuk ki, kik részesüljenek a karácsonyi felajánlásban. A pályázat témája a fenntarthatóság volt, és a művészeti iskolánkban tanuló gyerekek közül százötvenen rajzolták meg, mit jelent számukra a környezet védelme, egy élhető világ megteremtése.” – tette hozzá az eseményen Török Zita, az Igazgyöngy Alapfokú Művészeti Iskola igazgatóhelyettese.
Az átadó ünnepség igazi karácsonyi hangulatot varázsolt a Körösszegapáti Általános Iskola udvarára, hiszen a gyerekek azonnal nyeregbe pattantak és kipróbálták a guruló ajándékokat.
A HELL cégcsoport fenntarthatósági tevékenységeiről:
A HELL ENERGY globális viszonylatban is az egyik leggyorsabban fejlődő FMCG márka. A 100 százalékban magyar tulajdonban lévő energiaital brand 2006-ban született, 2010 óta Magyarországon piacvezető energiaital gyártó, mára pedig már a nemzetközi piacokon is meghatározó szereplővé vált. Hazánkon kívül már több mint 50 országban érhetőek el termékei, több országban piacvezető is. Világviszonylatban a HELL ENERGY DRINK a 3. legnagyobb energiaitalmárkájának becsülhető; az alig 3 éves ENERGY COFFEE jegeskávé márka termékeivel több mint 20 országban találkozhatunk; a XIXO jegestea brand pedig Magyarországon top 3-as pozíciót tölt be.
2020-ra a teljes termékportfólión (HELL energiaitalok, ENERGY DRINK jegeskávék, XIXO szénsavas üdítők és jegesteák, SWISS vitaminitalok) belül már 95% fölött van a végtelenszer újrahasznosítható alumínium dobozok aránya, és ezt az arányt 2025-re 99% fölé kívánja emelni a cég. A XIXO 2020-ban indított promóciója az aludobozok gyűjtésére és visszaváltására ösztönözte a fogyasztókat, melynek köszönhetően több mint 400.000 doboz gyűlt össze. A cégcsoport idén nyáron a fesztiválozókat buzdította nagy sikerrel az alumíniumdobozok szelektív gyűjtésére az EFOTT-on és a Strand Fesztiválon.
A HELL cégcsoport elmúlt években elért fenntarthatósági díjai: Fenntarthatóság Szimbóluma (2022), Green Brands (2022), CSR Hungary Díj (2021,2022), Energiatudatos vállalat elismerés (2020)