A Bertone GB110 egy 1085 LE-s Mystery Hypercar
A Reborn tervezőház azt állítja, hogy 33 példányt fog megépíteni, de nem árulta el az árat, sem azt, hogy kinek a szuperautója az adományozó
A legendás olasz karosszériaépítő, Bertone a világ számos leghíresebb szuperautójának mások számára való megformálásáért felelt, most pedig végre megépítették a sajátjukat, hogy megünnepeljék újjászületését és 110. évfordulóját.
A GB110 névre keresztelt középmotoros kétüléses olyan stílusjegyeket tartalmaz, amelyek Bertone múltbeli mesterei előtt tisztelegnek, mint például az 1950-es évek Alfa BAT autói, az 1960-as évek végi Carabo, amely a Lamborghini Countachot és különösen a borotvát inspirálta. -élű Stratos Zero. A Bertone azt állítja, hogy 33 példát fog készíteni, de nem árulja el, hogy mennyibe kerülnek, vagy több fontos részletet az új létrehozásáról.
Tudjuk, hogy pillangós ajtókkal, összkerékhajtással és hétfokozatú sebességváltóval rendelkezik. Bertone szerint a belsőégésű motor 1085 LE (1100 LE) és 1100 Nm 811 lb-ft (811 lb-ft (811 lb-ft)), 8400 ford./perc fordulatszámra képes, és úgy tervezték, hogy műanyaghulladékból készült szintetikus üzemanyaggal működjön.
Állítólag a GB110 nulláról 100 km/h-ra 2,79 másodperc alatt, nulláról 124 mph-ra (200 km/h) 6,79 másodperc alatt gyorsul fel, és 300 km/h-ra 186 mph-ra (300 km/h) 14 másodperc alatt gyorsul. másodperc, így csak valamivel lassabb, mint egy Bugatti Chiron. A Bertone a végsebességet 380 km/óra „több”-nek adja.
A tervezőház azonban, amelyet két testvér támasztott fel, miután 2014-ben tönkrement gyártó.”
A 103,5 hüvelykes (2630 mm) tengelytáv mindössze 10 mm-rel rövidebb, mint egy Lamborghini Huracané, az alváz pedig dupla lengőkaros felfüggesztéssel, tekercsrugóval és négyirányú lengéscsillapítás-állítással van felszerelve. Az első kerekek viszonylag nagyok, 21 hüvelykesek, de a hátsók masszív 22 hüvelykesek, és 335/25-ös gumiba vannak burkolva.
A német származás ellenére a Bertone projekt- és tervezési menedzsere azt állítja, hogy a GB110 szívében egy olasz autó.
„Olasz kategóriája és stílusa van, és úgy készült, hogy felizgassa tulajdonosát, és lángra lobbantsa a sportautó-rajongók szenvedélyét” – mondja Giovanni Sapio. „De ugyanakkor mindennapi használatra készült. Praktikus, kényelmes és könnyen kezelhető, anélkül, hogy elkeserítené a sportosságát.”
Gondolod, hogy a GB110 dizájnja olyan tartós lesz, mint Bertone leghíresebb alkotásai? Hagyjon megjegyzést, és tudassa velünk.