Ez az új 2024-es Nissan GT-R
A Nissan GT-R rendelkezik régen távozott az európai partokról, de a zaklató szuperkocsik élete más területeken folytatódik. Beleértve az otthoni gyepét. A Nissan bemutatta a ‘ új ’ GT-R japán változatát, és ennyi.
Ennek a kifejezésnek azonban elég nehéz figyelmeztetése van. Nyilvánvalóan nem új új, de a játékmódosítás frissítése R35. Az első dolog, amit valószínűleg észrevesz, a teljesen új elülső – egy új rács, amely megszünteti az R35 ’ klasszikus ‘ V ’ alakú orrát, és egy új alsó lökhárító kialakítás és különféle ködlámpák.
A hátsó rész megtartja a négykerekű kipufogógáz-beállítást, de a modelltől függően új lökhárító-kialakítást is szerez … és most vannak nyolc közül választhat, beleértve a T-spec visszatérését. Van ’tiszta’, ‘fekete’, ‘prémium’, ‘prémium T-spec’, ‘a Nismo által tervezett pálya’, ez ismét plusz T-Spec, és egy pár megfelelő Nismo kiadás.
Minden autó továbbra is rendelkezik egy darab nagy tömegével, a 3,8 literes kettős turbó VR38DETT-rel, amelyet 15 év alatt csiszoltak és tökéletesítettek. A kimenet változatlan marad, mint korábban, bár nehezen lehet felhívni ‘ alulteljesített ’ -re. A ‘ normál ’ GT-R változatlan 562 lóerővel rendelkezik, míg a két Nismo autó ugyanolyan 592 lóerővel rendelkezik, mint korábban. Ugyanaz a sebességváltó. Ugyanaz a 4WD beállítás. Ugyanaz a bél-robbantási gyorsulás és teljesítmény.
Most azonban minden autó jobb aerodinamikával rendelkezik – mondja a Nissan, a “ finomabb utazási minőséggel ”, és azt mondják, hogy a zaj- és rezgési szinteket az utasok jobb kényelme érdekében csökkentették. A GT-R Premium kiadású T-Spec autók “ speciálisan felfüggesztett ” és szénfékekkel vannak ellátva.
És a Nismo tele van Motorsport. Az első végső meghajtón mechanikusan korlátozott csúszási diffúzió van, jobb aero és ‘ felfüggesztési hangolás ’, hogy a Nissan szavaival – – a legnagyobb teljesítményű GT-R valaha “. Belül fekete Recaro vödrök lesznek, míg a GT-R trim abszolút csúcsa, a „Nismo Special Edition” mindezt megkapja a megfelelő súly-kiegyensúlyozott motor alkatrészekkel (, mint a dugattyúgyűrűk, összekötő rudak, főtengely ) és tiszta bevonatú szén motorháztető NACA vezetékekkel.
“ Az új rácsos tervezéssel, élvonalbeli technológiákkal és kivitelezéssel szembesülve az új modellek a GT-R R35 csúcspontja, mondja a Nissan COO Ashwani Gupta. Később nyáron Japánban fognak eladni. Gondolkodjon azokra a ‘ kényelemre ’ orientált csípésekre, amelyek elég jóvá tették az euró-zaj regiszterek átadását és a partunkon való újbóli megjelenést? Nézze meg ezt a helyet…
topgear