A japán Tuner Camaro utánzatú arcot illeszt a Suzuki minden furgonjára

A mintát az 1969-es Chevrolet Camaro ihlette, és van egy sportos változat az SS emblémával

A Suzuki Every, egy kis kisteherautó, amely Japánban kapható, meglehetősen népszerűnek bizonyult a kreatív arccsere alapjaként. Követve a Defender arca a DAMD és a Jimny arca T-Style által készített kisteherautó most úgy néz ki, mint egy vintage Camaro, a Gibson nevű japán tunernek köszönhetően.

A többi hangolóhoz hasonlóan Gibson csak a Suzuki elejét változtatja meg. A Camaro készlet tartalmaz egy apró motorháztetőt egy kis dudorral, új első sárvédőket, a Koito által készített kerek fényszórókat, egy új első lökhárítót és egy retro stílusú rácsot, amely teljesen el van zárva. A fent említett alkatrészeket úgy tervezték, hogy úgy néz ki, mint az 1969-es év Chevrolet Camaro, a szükséges módosításokkal annak érdekében, hogy kompatibilis legyen a Suzuki Every lábnyomával és arányaival.

A tuner valójában két különböző variációt kínál Camaro stílusú készletéből. Az elsőt minden Max-nak hívják, és kalandos megjelenésű, különösen a képen látható példában, ahol lökhárítóval, csúszólapokkal, oldalsó lépcsőkkel, terepjárókkal kombinálják, és egy tető sátor.

A második variációt az idei évben mutatták be Tokiói Autószalon és sportosabb álláspontot képvisel a Camaro SS ihlette. Ugyanazt a rácsot, fényszórókat és motorháztetőt használja, mint az Every Max, de hozzáad egy SS jelvényt, egy mélyebb első lökhárítót sportos bevitellel, kiterjesztett sárvédőket, és egy osztó, amely hasonlít a Camaro aláíró állára. A kiállítási padlón az egyes SS-k oldalsó szoknyákkal, vörös kész könnyűfém kerekekkel és piros kárpitokkal is rendelkeznek a kabinban. Ha kíváncsi a költségekre, akkor a Camaro arc önmagában ¥ 242 000 ( $ 1 862 ) -ba kerül, a szállítási, festési és felszerelési költségeket nem számítva.

Azok, akik inkább a terepjáró beállítást részesítik előnyben, és már rendelkeznek a Suzuki minden ugyanazt a ¥ 242 000 ( $ 1 862 ) -et kell költenie a Camaro arcra, plusz ¥ 44 000 ( $ 339 ) a lökhárító és a csúszólap kombinációjára, ¥ 88 000 ( $ 677 ) az oldalsó lépcsőkhöz, ¥ 308 000 ( 2 372 $ a Gravis tető sátorhoz, és némi extra pénzt az A / T kerekekhez és egy megfelelő felfüggesztés emelőkészlet.

Végül, de nem utolsósorban, a cég szüreti kárpitozási lehetőségeket is kínál az első és a hátsó ülésekre, valamint a ¥ 209 000 ( $ 1 610 ) ágykészleteket Gravis-tól vagy Grafam-tól, amelyek lehetővé teszik, hogy mindenkiben aludjon, bár ezeket jelenleg a 2006 – ban elfogyottként sorolják be Gibson hivatalos weboldala.

carscoops