Föld. Víz. Levegő
Föld. Víz. Levegő. Új kampány közvetíti a Mercedes-Benz fenntarthatósági céljait
- A Mercedes-csillag történelmi szimbóluma a modern korban
A védjegy a föld, a víz és a levegő elemek felelősségteljes használatát jelképezi
- Vizuálisan erőteljes videófilm egyértelmű üzenettel az erőforrások megőrzésével, az újrahasznosítással és a karbonsemlegességgel kapcsolatban
Több mint egy évszázaddal ezelőtt a Mercedes csillag három ága Gottlieb Daimler mobilitási vízióját jelképezte; földön, vízen és levegőben. Az új Mercedes Benz kampánya az elemek felelős kezelését is szimbolizálja – az erőforrások megőrzése, az újrahasznosítás és a szén-dioxid-semlegesség révén. A föld, a víz és a levegő a Mercedes-Benz márka minden eddiginél fontosabb hajtóerőit jelképezik.„A Mercedes csillag napjainkban és korábban is egyedi történelmünket jelképezte, azt az úttörő szellemet, amely mindig meghatározó volt a márkánk számára, valamint az állandó innovációs erőt, amely lehetővé teszi a mobilitás új korszakának elindítását. Ezt jelképezi szlogenünk is: ‘It’s a sign of new times’. A kampány ismét megjeleníti, hogy számunkra a luxus és a fenntarthatóság összefonódik, miközben érzelmeinkre ható kisugárzásával meglep minket.”Bettina Fetzer, MercedesBenz A