A WAE Technologies bemutatták az EVR Electric Hypercar architektúrát az E-TECH Europe 2023-on   

  • A WAE Technologies (WAE) ultranagy teljesítményű elektromos járműplatformja először az Egyesült Királyságon kívül debütál nyilvánosan, az E-TECH Europe fejlett villamosítási kiállításon.
  • Április 19. és  20. között Olaszországban, Bolognában rendezték meg , és immár második éve, hogy az E-TECH Europe több száz vállalatot hoz össze, amelyek mindegyike bemutatja a legújabb elektromos járművek megoldásait az egész iparágban.
  • A WAE standján megtalálható lesz a Scalable Battery Module (SBM) rendszere és a Triumph TE-1 e-motor prototípusa is, amelyhez az e-powertaint fejlesztette ki.
  • Az újítások hármasa kiemeli a WAE vezető pozícióját a nagy teljesítményű villamosítás területén

A WAE ultra-nagy teljesítményű elektromos jármű platformja, az EVR egy sor villamosítási innovációt vezet a standján az áprilisi olaszországi E-TECH Europe kiállításon.

A hiperautó-gyártók ambícióinak felgyorsítására tervezett EVR lehetővé teszi a márkák számára, hogy egyedi, nagy teljesítményű elektromos járműveket dobjanak piacra a legmodernebb, mégis költséghatékony platformon, ötvözve a WAE kiterjedt jármű- és hajtáslánc-mérnöki tapasztalatát. egy innovatív csomagban.

Az E-Tech Europe standján – amely április 19. és 20. között kerül megrendezésre a Bolognai Kiállítási Központban, és a legfrissebb fejlett megoldásokat mutatja be az elektromos járműiparban – csak egy a három elektromos járművekre fókuszáló technológia közül. AWAE szintén bemutatja új Scalable Battery Module (SBM) rendszer, és a Triumph TE-1 e-motor prototípusa lesz benne, amelyhez a legmodernebb e-hajtásláncot fejlesztették ki.
 
EVR – a jövő elektromos hiperautóinak fejlett platformja

A WAE EV platformok legújabb iterációja, az EVR a növekvő elektromos hiperautó-szektorra összpontosít, könnyű kompozit szerkezetével, amely a nagy teljesítményű akkumulátorrendszert a jármű közepére szereli, optimalizálva a súlypontot.

Az EVR számos elektromos hiperautó-konfigurációt támogat, a csak pályás járművektől, ahol a teljesítmény/tömeg aránya maximalizálható, a közúti modellekig, a nyitott tetős Targa és a fixtetős GT architektúrákig. Ezt az architektúra központi kádja teszi lehetővé, amelyet az első naptól kezdve úgy terveztek, hogy lehetővé tegye a rugalmasságot, beleértve a nyitott tető kialakítását is, miközben továbbra is a legújabb teljesítménytechnológiát, például az aktív aerodinamikát tartalmazza.

A legmodernebb 85 kWh-s akkumulátorral és 1650 kW-os csúcsteljesítménnyel az EVR 2,0 másodperc alatti 0-100 km/h gyorsulást és 400 km/h-nál (248 mph) meghaladó végsebességet tesz lehetővé 1800 kg-nál kisebb járműtömeg mellett, valamint gyorstöltést 20 perc alatti képesség és több mint 450 km (279 mérföld) hatótávolsága. Összkerékhajtás és
a hátsókerék-hajtású elrendezéseket több e-motor konfiguráció támogatja.

Az EVR eredendő rugalmassága és modularitása azt jelenti, hogy a WAE kínálata az ügyfelek számára egyedülálló. Az induló vállalkozások számára az EVR teljes kulcsrakész megoldást kínál, a WAE a teljes járművet szállítja, külső tervezési támogatást pedig az ügyfél vagy a WAE partnere biztosít.  

Az OEM-ek számára az EVR felgyorsítja a piacra jutást, a gördülő alváz teljes tervezését és összeszerelését a WAE végzi el. Az OEM tervezési és stíluskövetelményeihez egyaránt igazítható EVR csökkenti a fejlesztéstől a piaci bevezetésig eltelt időt.

Ugyanígy az OEM-ek és az 1-es szintű gyártók számára az EVR lehetőséget biztosít új termékek integrálására az elektromos hajtáslánc-technológia határainak feszegetésére, a gördülő alváz pedig folyamatosan fejleszthető a WAE legújabb motor- és akkumulátortechnológiáival.

Az ügyfelek igényeinek maximális rugalmasságra tervezve, mind a belső, mind a külső kialakítás tekintetében az EVR rövidebb piacra kerülési időt eredményez, kategóriájában vezető teljesítmény mellett, mivel a WAE célja az első EVR-alapú prototípus szállítása a projekt indulásától számított 12 hónapon belül. az első sorozatgyártású jármű szállításáig 24 hónapon belül.

Az EVR készen áll a hidrogén jövőjére is, az EVR-H tüzelőanyagcellás változatot is kifejlesztik, amely egy tiszta BEV platformmal egyenértékű teljesítményt nyújt, de zöld H2-vel.

Scalable Battery Module – paradigmaváltás a gyors és rugalmas akkumulátorfejlesztésben

Egy másik európai debütálás a WAE Scalable Battery Module (SBM) modulja. A WAE szabadalmaztatott „Sense Chain” architektúráját kihasználva az SBM rendszer kiküszöböli az elektronika replikációját, miközben lehetővé teszi a feszültség és a kapacitás független skálázását, valamint az egyedi akkumulátor-koncepciók rekordidő alatti megvalósítását.

A gyors és rugalmas akkumulátorfejlesztést forradalmasító WAE moduláris eszközkészlete lehetővé teszi az autóipari vásárlók számára, hogy minden eddiginél gyorsabban hozzanak létre egyedi csomag- és alcsomag-rendszereket, és számos iparágban támogatják a kis és közepes volumenű elektromos járművek fejlesztőit. Mindegyik modul 1,08 kWh teljesítményű, 50 V max feszültséggel, 43 V névleges feszültséggel, >240 Wh/kg energiasűrűséggel.

Triumph TE-1 – haladó elektromos motorok 

Végül az E-TECH Europe kiállításon lesz látható a WAE által kifejlesztett Triumph TE-1 motorkerékpár prototípusa az elektromos hajtáslánccal együtt. A Triumph Motorcycles, a WAE, az Integral Powertrain Ltd és a WMG (Warwicki Egyetem) egyedülálló együttműködése, amelyet a Nulla Kibocsátású Járművek Hivatala finanszírozott az Innovate UK révén, a TE-1 projektet azért hozták létre, hogy úttörő fejlesztéseket hozzanak létre speciális elektromos motorkerékpárok terén mérnöki és innovatív integrált technológiai tervezés. A WAE akkumulátortechnológiája „valódi” e-motoros megoldásokat kínál 161 km-es (99 mérföldes) hatótávolsággal, 130 kW csúcsteljesítménnyel, mindössze 220 kg tömeggel és mindössze 20 perces 0-80%-os töltési idővel.

Craig Wilson, a WAE Technologies vezérigazgatója elmondta: „A WAE 2010-ben embrionális vállalkozásból olyanná nőtte ki magát, amely mára több mint 600 embert foglalkoztat.  élvonalbeli és átalakuló technológiákkal foglalkozó emberek az alkalmazások, ágazatok és ügyfelek egyre növekvő listájához. Az E-TECH Europe-nál bemutatott elektromos járművekre fókuszáló innovációk sora alátámasztja képességeinket a nagy teljesítményű megoldások fejlesztésében a gyorsan bővülő elektromos járművek piacára. további alátámasztja a vállalat izgalmas globális iparosítási terveket.”