JIDU Showroom Shanghai
A JIDU a kínai Baidu technológiai óriás és a Geely autógyártó vegyes vállalata. 2021-ben a vállalat történelmet írt hiperintelligens, mesterséges intelligencia által vezérelt, autonóm ROBOCAR-jainak piacra dobásával. Azt a megbízást kaptuk, hogy tervezzük meg a világ első bemutatótermét a márka számára, ahol bemutatjuk a JIDU összes legújabb modelljét. Célunk egy magával ragadó portál létrehozása volt, amely egyenesen a JIDU univerzumába teleportálja a látogatókat.
A bemutatóterem három részből áll a Lujiazui Pénzügyi Központban található luxus bevásárlóközpont első emeletén, amely kívülről és a bevásárlóközponton keresztül is megközelíthető. Az élénk JIDU logó a külső homlokzaton felkelti a kíváncsiságot a márka iránt, és a JIDU világába vonzza a látogatókat. A két bejáratot egy alagút köti össze, amely egy nagyszabású multimédiás installációt jelenít meg. Ráadásul a portál digitális tartalmai és világítása folyamatosan mozgásban van, reagálva a látogatók mozgására.
Az utazás a jövőbe a kávézóban kezdődik, egy kocka alakú előcsarnokban, amelynek két nyílása első pillantást vet a különböző ROBOCAR modellekre. Itt a JIDU márka nagykövetei várják a vásárlókat egy frissítő itallal, mielőtt először érintkeznének az autókkal. A ROBOCAR-ok fémes felülete ihlette a kijelzőfelületet is fémes megjelenéssel. Ennek fényében a járműmodellek a vágy megközelíthető tárgyaiként jelennek meg. A látogatók először tapasztalják meg az igazi úttörő technológiával való találkozás bizsergését – és a jövőben érkeznek.
A rendezvényterület rendezvények, filmbemutatók és eszmecserék fórumát kínálja. A falon és a mennyezeten négyzetrácsokkal és a körbefutó kockaülésekkel olyan pixel témán játszunk, amely a számítógépes játékokkal, technológiákkal és mesterséges intelligenciával asszociál. Az út a stúdió területén folytatódik, ahol a potenciális vásárlók mélyebbre áshatnak a JIDU világában. Az autóalkatrészek, színminták és anyagváltozatok egy túlméretezett asztalon vannak bemutatva jellegzetes JIDU lila színben. A leendő ROBOCAR-tulajdonosok itt személyre szabhatják autójukat, amelyet élőben vetítenek egy nagy képernyőre a szemük előtt.
Az utazás a VIP szalonban és egy személyes értékesítési beszélgetésben ér véget egy márkanagykövettel. Csupán idő kérdése, hogy a vásárlók egy nagy képernyőn nézzék meg, ahogy ROBOCAR-juk itt hagyja el a garázst, autopilottal felhajt a bemutatóterembe, és készen áll az új útra.