Új funkciókkal frissült a BudapestGO alkalmazás
Rendszeresen frissíti és finomhangolja BudapestGO alkalmazását a Budapesti Közlekedési Központ. Az optimalizált kényelmi funkciók tovább növelik a felhasználói élményt: két ikon megújítása mellett egyszerűbb lett a jegyhasználat, és gyorsabban elérhető a járműről tervezés funkció.
A BKK – ahogy ígérte – folyamatosan fejleszti alkalmazását, a BudapestGO-t. Az ügyfelek visszajelzései alapján végzett frissítésnek és finomhangolásnak köszönhetően május 25-én, csütörtökön egy újabb alkalmazásverziót adott ki a BKK. Akiknek nincs beállítva az automatikus frissítés, azoknak az új funkciók aktiválásához frissíteniük kell az applikációt.
• Egyszerűbb digitális jegybemutatás
A közlekedésszervező célja az volt, hogy egyértelműbbé tegye és gyorsítsa a jegy- és bérletfelmutatás folyamatát: mostantól a korábbinál kifejezőbb, új ikon segíti a felhasználókat ebben. A jegyérvényesítés és -bemutatás rendkívül gyakran használt funkció, az elmúlt 30 napban csaknem 625 ezerszer vették igénybe a BKK ügyfelei. A digitális vonaljegyet minden felszálláskor érvényesíteni kell a járművek ajtaja mellett található kódmatricák beolvasásával, valamint a metróbejáratnál. A napijegyeket és a bérleteket az első ajtós felszállási rend szerint közlekedő járatokon, illetve ellenőrzés esetén szükséges felmutatni.
• Tovább javult a járműről tervezés
A frissítésnek köszönhetően a BKK ügyfelei már az útvonaltervezés elején jelezhetik, hogy épp egy járaton utazva terveznek. Ez azért hasznos, mert az alkalmazás így adja a legpontosabb információt az érkezési időpontról. Megújult a funkció ikonja, hogy a BKK járatain utazók könnyebben megtalálják ezt az egyedi lehetőséget, amelynek köszönhetően valós, percre pontos adatot kapnak az érkezésükről, mert az útiterv megadásakor az alkalmazás figyelembe veszi, hogy az utas már a járművön tartózkodik. Tehát például nem irányít el gyalog a következő megállóig, vagy nem akar felszállítani a következő járatra.
Töretlen a BudapestGO népszerűsége
A BudapestGO-nak köszönhetően ma már egyetlen könnyen kezelhető alkalmazásban elérhető a jegy- és bérletvásárlás, az utazástervezés, és megismerhetők a percre pontos forgalmi információk. Az applikáció rendkívül népszerű. A regisztrált felhasználók száma elérte az 1,1 milliót; tavaly februári indulása óta több mint 2,8 milliószor töltötték le, és 750 ezren használták jegy- vagy bérletvásárlásra is a BudapestGO-t. Az alkalmazás az év leginnovatívabb, esztétikai szempontból kiemelkedő termékeinek járó nemzetközileg elismert iF Design Award elismerést nyerte el.
Az applikáció a bevezetése óta folyamatosan fejlődik:
• jelentősen gyorsabb lett a BudapestGO használata, ez javítja az utasok felhasználói élményét;
• a BKK pontosabbá és gyorsabbá tette az útvonaltervezést, ami főleg a hosszabb és az átszállásokkal járó utazások esetében előnyös;
• idén január óta a BudapestGO az agglomerációban élőknek is segít az utazástervezésben: a MÁV-HÉV és a MÁV-START érintett járatain kívül már elérhetők a Volánbusz Budapest elővárosában közlekedő 300–899-es számú autóbuszainak valós idejű adatai is;
• az alkalmazás a korábbinál jobb tervezést nyújt a kerékpárral közlekedőknek;
• tavaly októbertől már a járműről is lehet utazást tervezni, valamint
• elérhetővé vált a BKK Telebusz és Telefogas szolgáltatása.
A BudapestGO applikáció legújabb verziója letölthető a Play áruházban és az App Store-ban. Bővebb információ és a funkciókat bemutató videók a bkk.hu/budapestgo oldalon érhetők el.
Budapesti Közlekedési Központ