Informatikai átállás miatt változik a gépjármű-ügyintézés rendje pénteken és hétfőn
Megújítja a Belügyminisztérium az országos jármű-nyilvántartási rendszert, ezért pénteken az ország összes kormányablakában, okmányirodájában és a gépjármű ügyintézési pontokon informatikai átállás miatt nem lesz lehetőség a gépjárművekkel kapcsolatos ügyek intézésére – közölte a Miniszterelnökség csütörtökön az MTI-vel.
A közlemény szerint az átállást követően június 19-én (hétfőn) a gépjárműügyek – többek között az átírás, forgalomba helyezés és kivonás, forgalmi engedély és törzskönyv pótlása – országosan mindössze húsz helyszínen intézhetők: minden vármegyeszékhelyen egy-egy kormányablakban, továbbá Budaörsön, valamint Budapest XIII. kerületében, a Teve utcai kormányablakban.
Az érintett kormányablakok listája a kormányhivatalok weboldalán olvasható – tették hozzá.
A tervezhető ügyekkel javasolt másik napon felkeresni az ügyfélszolgálatokat – írták. A többi ügykörben ezen a napon is zavartalan az ügyintézés az ügyfélszolgálatokon.
Közölték azt is, hogy június 16-19. között az online gépjármű-ügyintézés is szünetel.