Rangos teniszsorozat, az ATP Tour logisztikai partnere és platina fokozatú támogatója lett a Lexus
A Lexus, a világ egyik vezető környezetbarát prémium autómárkája 2023-tól az ATP Tour hivatalos autóipari partnere és platina szintű támogatója lett. A jelentős, többéves partneri viszony keretében a Lexus kapcsolatokat épít ki a tenisztornákkal a kulcsfontosságú piacokon, az ATP Tour összes rendezvényén hivatalos autóként megszólítva a prémium közönséget.
A Lexus és az ATP Tour közötti együttműködés magában foglalja a Lexus és az LTA nemrég bejelentett együttműködését az Egyesült Királyságban, beleértve a Cinch Championships (Queen’s) és a Rothesay International (Eastbourne), valamint a Fayez Sarofim & Co. US Men’s Clay Court Championship (Houston) bajnokságokat. Az ATP és a Lexus együtt dolgoznak azon is, hogy az idei szezontól további partneri kapcsolatokat alakítsanak ki az ATP tornákkal és játékosokkal.
A rendezvénysorozat csúcsaként 2023-tól a Lexus a Nitto ATP Finals platina szintű támogatója és hivatalos autóipari partnere lesz. A következő döntőt november 12. és 19. között rendezik meg Torinóban, ahol csak a korábbi selejtezőkön szereplő legjobb nyolc egyéni játékos és páros mérkőzik meg a rangos címért. A Lexus elektromos modellek teljes flottáját biztosítja majd – köztük az új, tisztán elektromos Lexus RZ 450e-vel –, hogy támogassa a játékosok, a hivatalos személyek és más vendégek szállítását a verseny alatt.
A Lexus ezen kívül egész évben profitálhat majd az ATP Tour gyorsan növekvő digitális és közösségi platformjain megjelenő termékelhelyezésekből, beleértve az ATP Head-to-Head funkciót is, amelynek címadó partnere lesz a márka – a népszerű, interaktív szolgáltatás lehetővé teszi a rajongók számára, hogy még jobban átéljék a Tour játékosai közötti rivalizálást.
A mára Európában 99%-ban részben vagy teljesen elektromos autókat értékesítő Lexus úttörő a prémium autóipari szegmensek elektrifikálásában. Egy teljes mértékben fenntartható mobilitási vízió felé törekszik, amely a Lexus Electrified nevet viseli. A márka átfogó elektrifikált portfóliója magában foglalja az öntöltő hibrid elektromos, a plug-in hibrid elektromos akkumulátoros elektromos modelleket is. Az ilyen járművek használatának népszerűsítése a 2023-as, és azt követő ATP tornákon összhangban van az ATP Tour éghajlati ambícióival az ATP Serves és az UN Sports for Climate Action programtervek keretében, amelyek többek között magában foglalják azt a célt is, hogy 2040-re a rendezvény károsanyag-kibocsátása nettó zéró legyen.
„Az ATP Tour és a Lexus márkák az innováció, a teljesítmény és a kiválóság történetét mesélik el, ami tökéletesen illeszkedik az ATP Serves keretében tett erőfeszítéseinkhez is. Szurkolóink és ügyfeleink az elsők, márkáink pedig egyaránt a felejthetetlen élmények biztosítására helyezik a hangsúlyt. Nagy örömünkre szolgál, hogy a Lexust az ATP Tour platina szintű támogatójaként üdvözölhetjük, és erre a közös narratívára építhetünk globális platformjainkon.” – fogalmaz Massimo Calvelli, az ATP vezérigazgatója az együttműködés kapcsán.
„A Lexusnál mindenben emberközpontú megközelítést alkalmazunk. Ez nem csak az autóinkra vonatkozik, hanem az ügyfeleinknek nyújtott kategóriaelső élményekre is. Célunk, hogy mosolyt csaljunk ügyfeleink arcára. Remek meccseket láthatunk a tenisztornákon, ahol az egyéni teljesítmény teremti meg az izgalmakat. Nagy örömünkre szolgál, hogy partnerei lehet az ATP Tournak, és megoszthatjuk a tenisz iránti legmagasabb szintű szenvedélyt szurkolók millióival szerte Európában és azon túl is.” – teszi hozzá Pascal Ruch, a Toyota Európa Lexus márkáért felelős alelnöke.
Az ATP
A professzionális férfi tenisz globális irányító szervezeteként az ATP küldetése a tenisz kiszolgálása. Az ATP Egymilliárd globális rajongót szórakoztat, bemutatja a világ legnagyobb játékosait a legrangosabb versenyeken, és inspirálja a rajongók és játékosok következő generációját. Az ausztrál United Cup-tól Európáig, Amerikáig és Ázsiáig, a játék sztárjai a címekért és a Pepperstone ATP Rankings pontokért küzdenek az ATP Masters 1000, 500 és 250 versenyeken, valamint a Grand Slam-versenyeken. Minden út a Nitto ATP Finals felé vezet, amely az olaszországi Torinóban rendezett rangos szezonzáró. A tornán csak a világ 8 legjobb egyéni játékosa és párosa vesz részt, és az ATP World No. 1 presented by Pepperstone címért küzdenek, amely a legmagasabb elismerés a teniszben.
A Lexus
Az 1989-ben piacra lépő Lexus egy globális luxus életstílus márka, amely prémium járművek teljes választékát kínálja, beleértve az LS és ES szedánokat, az LC és RC F kupét, az LC kabriót, az LBX, UX, NX, RZ és RX crossovereket, és a GX és LX SUV modelleket. A Lexus célja, hogy „személyessé tegye a luxust” az ötletes technológiák, az aprólékos kézműves kidolgozás, a kifinomult elegancia és az „omotenashi” – a szívből jövő vendégszeretet japán filozófiája – révén. A világszerte eladott több mint 2,5 millió öntöltő hibriddel, plug-in hibriddel és tisztán elektromos autóval a Lexus Electrified jövőképe a márka elektromos járművekkel kapcsolatos tapasztalataira épül, és alapvető javulást céloz meg az autók teljesítménye, kezelhetősége, irányíthatósága, és vezetési élménye terén, az elektrifikációs technológiák révén. 2022-ben a Lexus körülbelül 625.000 járművet szállított le világszerte, ebből 50.467 darabot Európában, amelyeknek több mint 80 százaléka elektrifikált hajtáslánccal volt szerelve.