JRZ Suspension Engineering frissítést kapott a TORSUS TERRASTORM „terepbusz”

  • A JRZ Suspension Engineering frissítés már elérhető a sorozat összes TERRASTORM modelljén
  • A JRZ Suspension Engineering iparágvezető off-road felfüggesztése kényelmes és biztonságos utazást biztosít minden terepen
  • A TORSUS TERRASTORM akár 20 utast is képes szállítani a világ legnehezebb pontjain
  • A JRZ és a TSS stratégiai partnersége a valaha volt legkeményebb alkatrészeket biztosítja
  • A TERRASTORM ára 76 580 eurótól (66 931,39 GBP) indul.

A TORSUS, az ultra-strapabíró, nagy teherbírású terepbuszok neves gyártója újszerű együttműködést mutatott be a JRZ Suspension Engineering BV-vel, a terepfelfüggesztések és lengéscsillapítók világelsőjével, valamint a TSS International forgalmazóval. BV. A TORSUS, a TSS és a JRZ közösen egyedi, nagy teherbírású off-road felfüggesztési konfigurációt fejlesztettek ki, amely páratlan teljesítményt nyújt bármilyen terepen, új mércét állítva fel a kalandra vágyók számára világszerte, és mindenki számára biztosítja a mobilitás szabadságát, bármilyen kihívást is jelent a talaj. át kell kelniük. 

A hollandiai székhelyű JRZ Suspension Engineering közel három évtizedes tapasztalattal büszkélkedhet az élvonalbeli felfüggesztési rendszerek kidolgozásában, amelyek a csúcskategóriás motorsportok csúcsán teljesítenek, javítják az elit sportautók menet- és kezelhetőségi tulajdonságait, és lehetővé teszik az off-road babakocsikat. nehéz tehergépjárművek és páncélozott autók, hogy büntetlenül uralják a legkönyörtelenebb terepet. A vállalat rendkívül fejlett felfüggesztés-frissítése a TERRASTORM-ot – egy 4×4-es terepjáró kisbuszt – a durva terepen való átkelés új magasságaiba emeli, kényelmesebb és biztonságosabb utazást biztosítva, valamint nagyobb mozgásszabadságot biztosít minden utas számára. 

A rugózatlan tömeg szabályozása a fő mérnöki cél. Az összes olyan alkatrész össztömege, amelyet nem támaszt meg a jármű felfüggesztése: kerekek, gumiabroncsok, rugók, lengéscsillapítók, rudazatok, fékek és még füles anyák is. A rugózatlan tömeg szabályozása jelentősen csökkenti a felfüggesztési rendszer munkaterhelését, javítva az ütések csillapítását, javítva a gumiabroncsok talajon tartási képességét, így kiváló tapadási szintet biztosít.

A TERRASTORM figyelemreméltó on-road kezelési átalakulását az innovatív JRZ Suspension Engineering beállítás teszi lehetővé. A precíziós CNC megmunkálású alkatrészek, a megnövelt folyadékkiszorítás, a nagy áramlási sebességű szelepek és a nitrogéntöltetű lengéscsillapítók harmóniában dolgoznak, hogy kiküszöböljék a kerekek ugrását, kivételes kezelhetőséget biztosítanak minden terepen, fokozzák a tapadást és emelik a kényelmi szintet. Ezen túlmenően ez a fejlett felfüggesztési rendszer stabilizálja a karosszéria dőlését, megszilárdítva a TERRASTORM-ot, amely tökéletes választás minden terepmunkaállomáshoz vagy mentőautóhoz.

Akár lágyabb, kényelmesebb útra vágyik az ügyfél, akár fékezéskor, gyorsításkor és kanyarodáskor a kimagasló irányítási szintre vágyik, a TERRASTORM nagy teherbírású terepfelfüggesztése gyorsan reagál a vezető benyomásaira, és automatikusan beállítja a csillapítási sebességet az optimális teljesítmény érdekében.

Vakhtang Dzhukashvili, a TORSUS alapítója és vezérigazgatója izgatottságát fejezte ki az együttműködéssel kapcsolatban, és kijelentette: „Nagyon örülünk a JRZ Suspension Engineeringgel való együttműködésnek, mivel közös célunk a tökéletes terepjárók megalkotása. Szakértelmünk és a vágás ötvözésével Az élvonalbeli technológia révén sikeresen megalkottuk a világ legsokoldalúbb 4X4-es terepjáró kisbuszát.” 

A TORSUS-hoz hasonlóan a JRZ Suspension Engineering is büszke arra, hogy a legjobb minőségű alkatrészeket használja. A felfüggesztés precíziós megmunkálású alkatrészeket tartalmaz, amelyek precíz és irányított mozgást, valamint meghosszabbított, 25 000 km-es szervizintervallumot biztosítanak. A TÜV Germany által tanúsított és a tartósság szempontjából több mint 800 000 cikluson át tesztelt TERRASTORM első rugóstagja több mint 5000 newton oldalirányú terhelésnek is ellenáll, garantálva a kivételes teljesítményt, megbízhatóságot és hosszú szervizintervallumokat, pontosan azokat a jellemzőket, amelyek a sikeres működéshez szükségesek. kivételesen nehéz terepen. 

Készüljön fel az off-road felfedezés új korszakára, mivel a TORSUS és a JRZ Suspension Engineering forradalmasítja a természet meghódítását. Készüljön fel arra, hogy megtapasztalja a páratlan sokoldalúságot és izgalmakat a TERRASTORM-mal, a terepjáró kalandok tökéletes társával.

Erik Ras, a JRZ Suspension Engineering partnere a következőket mondta: „A JRZ és a Torsus együttműködése két, azonos gondolkodásmóddal rendelkező vállalatot hoz össze, hogy a lehető legjobb megoldást tervezzék. Valószínűleg ezért ment olyan gördülékenyen a fejlesztési szakasz, hiszen ugyanaz a célunk. A TORSUS TERRASTORM a legmagasabb szabványok szerint épült és fejleszthető, például a felfüggesztésünk fejlesztése és gyártása szerint.

A TORSUS TERRASTORM

A Volkswagen Crafter/MAN TGE 4Motion alvázra épülő 4×4 TORSUS TERRASTORM EURO VI D 2,0 literes bi-turbó dízelmotorral rendelkezik, kétféle teljesítményben: 140 LE (103 kW) és 340 Nm vagy 177 LE (130 kW) hatfokozatú kézi vagy nyolcfokozatú automata sebességváltóra.

A TORSUS szlovákiai gyártóüzemében, Közép-Európa járműgyártásának szívében készült és gyártott csapat a PRAETORIAN, a világ első sorozatgyártású terepbuszának gyártása során szerzett szakértői tudását egy új, rendkívül strapabíró 4×4-es kisbusz megtervezéséhez alkalmazta. . Emberek és rakományok szállítására a világ legbarátságtalanabb helyeire tervezett TERRASTORM megbízható, és új korlátok elé állítja a haszonjármű szektort. 

A TERRASTORM-ot úgy tervezték, hogy értékes legyen azok számára, akik olyan járműre vágynak, amely képes megbirkózni a munkahelyi nehézemelésekkel, de kiválóan alkalmas a családdal töltött hétvégékre is. A speciális karosszériaelemek nemcsak a jármű alsó paneleit védik, hanem megoldásokat is kínálnak a problémákra – ilyen például az integrált csörlő és az egyedi építésű csúszólemez.

A jármű számos konfigurációban kapható, amelyek mindegyike korszerűsített alvázzal és terepfelfüggesztéssel, összkerékhajtással reteszelhető hátsó differenciálművel, a TORSUS első lökhárítójába integrált csörlővel rendelkezik, amely akár 5500 kg (5,5 tonna) vontatására is képes. , oldallépcsők, tartós, karcálló bevonat a karosszéria alsó paneljein, valamint egy testre szabott Duraluminium csúszólemez, amely a motortól és a sebességváltótól a hátsó differenciálműig és az üzemanyagtartályig fut, hogy megóvja a kellemetlen körülmények közötti sérüléstől. A legfontosabb kiegészítők közé tartozik az első fém tartórúd és a hátsó könnyűfém rácsok, a tetőcsomagtartó integrált lámpákkal, a pótkerék-tartó és a hátsó létra. 

A TORSUS jelenleg három kontinensen (Európa, Ausztrália és Dél-Amerika) képviselteti magát, és hat piacon (Németország, Lengyelország, Ausztrália, Chile, Peru és Ukrajna) képviselteti magát és forgalmaz. , Franciaország, Kanada, Fülöp-szigetek, Kazahsztán, az Egyesült Államok és Szaúd-Arábia.