Az új, globális Mercedes-Benz márkakampány „Az osztály meghatározása 1886 óta”
Kampány koncepció
- Amióta Carl Benz 137 évvel ezelőtt feltalálta az autót, a Mercedes-Benz a világ legkívánatosabb autóival határozta meg az osztályt.
- A háromágú csillaggal ellátott márka úttörő szellemével és a rendkívüli iránti ambícióval a mai napig folytatja az úttörő technológiák, az összetéveszthetetlen dizájn és a biztonságos kényelem kialakítását.
- A jövőbe látó gondolkodás és a szenvedély a hajtóerő a Mercedes-Benz autóinak folyamatos innovatív fejlesztésében.
- Az új kampány, a „Defining Class 1886 óta” a márka örökségét szemlélteti azáltal, hogy áthidalja a szakadékot a történelem és a jövő között, különböző korok ikonikus modelljein keresztül.
- Az előremutató csúcspont az új Concept CLA osztály, amely a jövő innovatív elektromos osztályát képviseli, és átjárót jelent a Mercedes-Benz világába.
- A kampány kreatívan újraértelmezi a márkára jellemző „osztály” kifejezést, egy kacsintással. Az „osztályt” szó szerint egy iskolai osztály képviseli, olyan időtlen sztereotip karakterekkel, mint az osztály kedvence, nerd, bálkirálynő, menő srác és sportoló.
- A képeket a hagyományos osztályfotók stílusában, tiszta háttér előtt tartják, és az iskolai osztályt mutatják be az osztályfotó készítése közben.
- Végigsétál egy csarnokon, és felfedezi az úttörő Mercedes-Benz modelleket:
* A 300 SL Gullwing mint esztétikai stílus ikon 1954-ből
* A G-osztály összetéveszthetetlen off-road legenda 1979-ből* Az 1981-es S-osztály, az első légzsákos sorozatgyártású jármű
* Az EQS, mint a 2021-es luxusosztály első elektromos modellje és újonc
* Az új Concept CLA osztály útjelző tábla a Mercedes-Benz jövőbeli elektromos osztályához
Kampány részletei és médiamix
- A „Defining Class 1886 óta” egy 360 fokos márkakampány, amelyet világszerte a mercedes-benz.com oldalon játsszanak.
- Közvetlenül az idei IAA MOBILITY 2023 előtt, szeptember elején mutatják be az első Out Of Home (OOH) kiállítással Münchenben, Düsseldorfban, Hannoverben, Drezdában, Kölnben és Stuttgartban, majd világszerte bevezetik.
- A kampány középpontjában hat kulcsfontosságú látványelem áll, mindegyiken a kampány egy-egy kiválasztott hősautója látható az iskolai osztályok szereplőivel.
- A kampány fő filmjét az IAA-n mutatják be, és szeptember 3-tól különböző hosszúságban mutatják be a Mercedes-Benz közösségi médián. További információ a Mercedes-Benzről az IAA Mobility 2023 kiállításon a Mercedes-Benz Media
- Special című kiadványban található.
- A müncheni Studio Odeonsplatz by Mercedes-Benz épületében a kampányt 2023. szeptember 5-től október végéig lehet fizikailag is megtapasztalni egy változó modellsorozatban.
Időszak
- 2023. szeptember 1-től
Kredit
- Ötlet, koncepció és megvalósítás: csapat
- A „Defining Class 1886” kampány koncepciója és megvalósítása a Studio Odeonsplatznál, a Mercedes-Benz Münchenben: Liganova.