Az új, globális Mercedes-Benz márkakampány „Az osztály meghatározása 1886 óta”

Key Visual Brand Campaign Defining Class since 1886 Key Visual Brand Campaign Defining Class since 1886

Kampány koncepció

  • Amióta Carl Benz 137 évvel ezelőtt feltalálta az autót, a Mercedes-Benz a világ legkívánatosabb autóival határozta meg az osztályt.
  • A háromágú csillaggal ellátott márka úttörő szellemével és a rendkívüli iránti ambícióval a mai napig folytatja az úttörő technológiák, az összetéveszthetetlen dizájn és a biztonságos kényelem kialakítását.
  • A jövőbe látó gondolkodás és a szenvedély a hajtóerő a Mercedes-Benz autóinak folyamatos innovatív fejlesztésében.
  • Az új kampány, a „Defining Class 1886 óta” a márka örökségét szemlélteti azáltal, hogy áthidalja a szakadékot a történelem és a jövő között, különböző korok ikonikus modelljein keresztül.
  • Az előremutató csúcspont az új Concept CLA osztály, amely a jövő innovatív elektromos osztályát képviseli, és átjárót jelent a Mercedes-Benz világába.
  • A kampány kreatívan újraértelmezi a márkára jellemző „osztály” kifejezést, egy kacsintással. Az „osztályt” szó szerint egy iskolai osztály képviseli, olyan időtlen sztereotip karakterekkel, mint az osztály kedvence, nerd, bálkirálynő, menő srác és sportoló.
  • A képeket a hagyományos osztályfotók stílusában, tiszta háttér előtt tartják, és az iskolai osztályt mutatják be az osztályfotó készítése közben.
  • Végigsétál egy csarnokon, és felfedezi az úttörő Mercedes-Benz modelleket:
    * A 300 SL Gullwing mint esztétikai stílus ikon 1954-ből
    * A G-osztály összetéveszthetetlen off-road legenda 1979-ből* Az 1981-es S-osztály, az első légzsákos sorozatgyártású jármű
    * Az EQS, mint a 2021-es luxusosztály első elektromos modellje és újonc
    * Az új Concept CLA osztály útjelző tábla a Mercedes-Benz jövőbeli elektromos osztályához

Kampány részletei és médiamix

  • A „Defining Class 1886 óta” egy 360 fokos márkakampány, amelyet világszerte a mercedes-benz.com oldalon játsszanak.
  • Közvetlenül az idei IAA MOBILITY 2023 előtt, szeptember elején mutatják be az első Out Of Home (OOH) kiállítással Münchenben, Düsseldorfban, Hannoverben, Drezdában, Kölnben és Stuttgartban, majd világszerte bevezetik.
  • A kampány középpontjában hat kulcsfontosságú látványelem áll, mindegyiken a kampány egy-egy kiválasztott hősautója látható az iskolai osztályok szereplőivel.
  • A kampány fő filmjét az IAA-n mutatják be, és szeptember 3-tól különböző hosszúságban mutatják be a Mercedes-Benz közösségi médián. További információ a Mercedes-Benzről az IAA Mobility 2023 kiállításon a Mercedes-Benz Media
  • Special című kiadványban található.
  • A müncheni Studio Odeonsplatz by Mercedes-Benz épületében a kampányt 2023. szeptember 5-től október végéig lehet fizikailag is megtapasztalni egy változó modellsorozatban.

Időszak

  • 2023. szeptember 1-től

Kredit

  • Ötlet, koncepció és megvalósítás: csapat
  • A „Defining Class 1886” kampány koncepciója és megvalósítása a Studio Odeonsplatznál, a Mercedes-Benz Münchenben: Liganova.