A T-Roc a legjobb?
A brit What car? magazin végigtesztelte a kis SUV kínálatot, és azt állapította meg, hogy 2023 modellév legjobbja a T-Roc, mégpedig ez a kivitel:
A magazin toplistája egyébként így néz ki:
- Volkswagen T-Roc
- Ford Puma
- Smart #1
- Range Rover Evoque
- Škoda Karoq
- Volkswagen Taigo
- Škoda Kamiq
- Volkswagen T-Cross
- Audi Q2
- Toyota Yaris Cross
A lap azzal kezdi az indoklást, hogy a T-Roc külsejét finomhangolták, a felszereltségi szinteket átdolgozták, és megkapta a szükséges belső minőséget. Valójában a T-Roc most már olyan jól kidolgozott utastérrel rendelkezik, mint amiről a Volkswagen autói mindig is híresek voltak.
Szóval a változtatások révén a T-Roc jobb ár-érték arányt képvisel, mint korábban. A What car? azelőtt a magasabb felszereltségi szintet ajánlotta, most azonban már a belépőszintű Life is sokkal okosabb belsővel rendelkezik, és mivel minden szükséges funkcióval jól felszerelt, így ez lett a tesztelők kedvenc változata.
A 109 lóerős 1,0 literes benzinmotort – a kínálat legolcsóbb motorját – is nagyra értékelték. Igaz, keményen meg kell dolgoztatni, ha erősen akarunk gyorsulni, de jó kis húzóerővel rendelkezik, így a mindennapi vezetés során ritkán fogjuk úgy érezni, hogy küszködik az autó.
Autópályán haladva a T-Roc csendesebb, mint a második helyezett Ford Puma, kevesebb gördülési- és szélzaj szűrődik az utastérbe. A T-Roc emellett magas vezetési pozíciót biztosít az „igazi” SUV-érzéshez.
A praktikum szintén a T-Roc erőssége. Rengeteg felhasználóbarát részlet van benne, mint például az állítható csomagtérpadló, vagy a meglepően nagy lábtér a hátsó ülések előtt.
Tehát, ami már eddig is egy igencsak rátermett kis SUV-játékos volt, most már magabiztosan veheti fel a harcot a legfélelmetesebb ellenfelekkel. Néhány riválisnak van néhány ügyes trükk a tarsolyában, de a T-Roc sokoldalú tehetségének köszönhetően uralja a pályát – írta a What car? magazin.
dasblog