A WAE Technologies olyan hidrogénplatformot kínál a gyártóknak, amely 2,5 másodperc alatt eléri a 62 MPH sebességet

  • A WAE Technologies (WAE) bemutatja az ultranagy teljesítményű hidrogén üzemanyagcellás elektromos architektúrát, az EVRh-t
  • Az EVRh bemutatja a hidrogén (H2) hibrid hajtáslánc-rendszerekben rejlő lehetőségeket az EVR gördülő alváz koncepciójának párhuzamos hibrid származékaként
  • Teljes körű kulcsrakész megoldás kezdő vállalkozások és OEM-ek számára is, csökkentve a fejlesztési költségeket és a piacra kerülési időt, miközben maximális tervezési rugalmasságot és nulla kipufogócső-kibocsátást kínál
  • Az iparágban vezető üzemanyagcellás elektromos jármű (FCEV) akkumulátorral a magjában az EVRh 430 kW teljesítmény lemerítésére és 120 kW töltési teljesítményére képes, így maximális járműteljesítményt biztosít.
  • Az EVRh 2,5 másodperc alatti 0-100 km/h gyorsulást tesz lehetővé 1900 kg-nál kisebb tömegű járművel, 600 km-es hatótávval
  • Az EVRh bevezetése követi az EVR-t – a WAE Technologies által tavaly kifejlesztett és bemutatott innovatív elektromos jármű platformot.

A WAE Technologies (WAE) bemutatta legújabb hidrogénüzemanyagcellás elektromos jármű innovációját az idei CENEX Low Carbon Vehicle (LCV) kiállításon (C3-606 stand). 

Az ultranagy teljesítményű hidrogénüzemanyagcellás elektromos járműplatformot – EVRh – azért fejlesztették ki, hogy bemutassa a hidrogénnel (H2) hajtott hajtáslánc-rendszerekben rejlő lehetőségeket egy nagy teljesítményű járműalkalmazáson keresztül. Az oxfordshire-i WAE által gyártott EVRh egyesíti a WAE-ket kiterjedt jármű- és erőátviteli mérnöki tapasztalat a csúcstechnológiás H2 üzemanyagcellás rendszer mellett, egyetlen innovatív csomagban, amely lehetővé teszi a végfelhasználók számára, hogy nulla kipufogócsövön keresztül vezethessenek.

Az EVRh bevezetése pontosan egy évvel a teljesen elektromos származéka, az EVR bemutatása óta. Az EVRh H2 tüzelőanyagcellás rendszert használ, hogy az üzemanyagcella-kötegben hidrogén és oxigén közötti kémiai reakció révén villamos energiát állítson elő. A H2 tüzelőanyagcellás rendszer partnereivel együttműködve, a WAE rendszerintegrációs és villamosítási technológiájával párosítva, az EVRh meghatározza a hidrogénüzemű teljesítményű rendszerekben rejlő lehetőségeket az EVR gördülő alváz koncepciójának párhuzamos hibrid származékaként.

A könnyű kompozit szerkezettel rendelkező, nagy teljesítményű H2 üzemanyagcella és akkumulátorrendszer a jármű közepén helyezkedik el, optimalizálva a tömegközéppontot. A platform tervezési rugalmassága lehetővé teszi a gyártók számára, hogy többféle konfigurációt hozzanak létre a csak lánctalpas járművektől, ahol a teljesítmény-tömeg arány maximalizálódik, a nyitott tetős Targa és a fixtetős GT típusú közúti modellekig.

Ezt az architektúra központi kádja teszi lehetővé, amelyet az első naptól kezdve úgy terveztek, hogy lehetővé tegye a rugalmasságot – beleértve a nyitott tető kialakítását is –, miközben továbbra is a legmodernebb teljesítménytechnológiát, például az aktív aerodinamikát tartalmazza.

A hajtáslánc magjában egy csúcstechnológiás, folyadékhűtéses FCEV akkumulátorcsomag található , az EVRh 430 kW teljesítmény lemerítésére és 120 kW töltési teljesítményére képes, ami 2,5 másodperc alatti 0-100 km/h gyorsulást és becsült köridőt tesz lehetővé. a Nürburgringről 7 perc 20 másodperc alatt. A hidrogéntároló két tartályban található, amelyek együttes térfogata 100 liter, ami 600 km-es hatótávolságot tesz lehetővé. Az összkerékhajtás és a hátsókerék-hajtás több e-motor konfiguráción keresztül támogatott.  

A Hydrogen hibrid hajtáslánc számos előnnyel jár a gyártók számára, lehetővé téve a felgyorsult piacra jutást, a teljes tervezést és összeszerelést a WAE végezte el, jelentősen csökkentve a fejlesztéstől a piaci bevezetésig tartó időt és költséget.

Hasonlóképpen, mind az OEM-eknek, mind az 1-es szintnek megvan az esélye arra, hogy új termékeket építsenek be a hajtásláncba az EVRh használatával, mivel a gördülő alváz folyamatos fejlesztéseken megy keresztül a WAE legújabb motor- és akkumulátortechnológiáinak kihasználásával.

Paul McNamara, a WAE Technologies műszaki igazgatója elmondta: „A WAE 2010-es megalakulása óta elkötelezett a legkorszerűbb és átalakuló technológiák innovációja iránt számos alkalmazásban és iparágban. Az EVRh, amely először látható a CENEX LCV-nél, egy másik kulcsfontosságú példa a WAE képességeire a nulla szén-dioxid-kibocsátású járművekre vonatkozó megoldások fejlesztésében, lehetővé téve a legkorszerűbb FCEV járművek gyors és költséghatékony piaci bevezetését.”

A WAE tervezett terjeszkedésével összhangban a WAE lehetőségeket is bemutat majd mindazoknak, akik csatlakozni szeretnének gyorsan növekvő globális csapatunkhoz, és elkötelezettek a zéró károsanyag-kibocsátás jövőjének megvalósítása mellett.