Érdekes tények és számok
Az új E-osztályú kombi: egy pillantásra
A csomagtér 615 literről akár 1830 literre is bővíthető. A konnektorról tölthető hibrid modellben a csomagtér űrtartalma 460–1675 liter.
Az utastér bőkezű méretei részben a tengelytávnak köszönhetők, amely 22 milliméterrel hosszabb, mint az előző modellé (2961 milliméter). A hátsó könyöktér 1519 milliméter – 25 milliméterrel több, mint korábban.
Az E-osztályú kombi fékezett vontatási kapacitása akár 2100 kilogramm is lehet. A maximális fékezetlen vontatás
kapacitása 750 kilogramm. A 84 kilogrammig terjedő nyelvsúlynak köszönhetően az e-bike-ok szállítása megengedett.
A hűtőrács megvilágított környezetében (speciális felszerelés) két száloptikai kábel van a mögött
króm csíkok. A fényt LED modulokon keresztül táplálják be az üvegszál kötegekbe.
Két megjelenítési stílussal (Classic és Sporty) és három üzemmóddal (navigáció, asszisztens, szerviz) a képernyők grafikája személyre szabható. Az új MBUX-hoz a fő ikonok megjelenítése megváltozott a kijelzőkön. Egyszerűbb módon jelennek meg, és az okostelefon-csempékhez használt színek alapján.
A piactól függően egy kommunikációs modult használnak, amelynek átviteli technológiája az 5G. Ez
A mobiltelefon-szabvány sokkal gyorsabb adatátvitelt tesz lehetővé, mint az LTE/UMTS.
A Digital Vehicle Key1 segítségével az iPhone és az Apple Watch az autó kulcsává válik. Ha a sofőr egy kompatibilis eszközt2 hord magánál, azzal elindítható és lezárható az E-osztályú kombi. Kulcsmegosztás is lehetséges: A digitális járműkulcs akár 16 személlyel is megosztható. Azokon a piacokon, ahol a Mercedes me csatlakozik
szolgáltatások elérhetők, a digitális járműkulcs előszerelése a KEYLESS GO Comfort részét képezi
Csomag 3.
Az utasoldali képernyő blokkoló funkciója két lépcsőben működik: először is az ülésfoglaltságot felismerő rendszer regisztrálja, hogy a vezető melletti ülés foglalt-e. Ebben az esetben a kijelző érintőfelülete az MBUX-on keresztül az első utasülésről is használható. Ha az első utasülés nincs elfoglalva, a képernyő digitális dekorációs elemmé válik.
Az új E-osztályban az ügyfelek saját rutinokat hozhatnak létre MBUX-ban. Ennek során feltételeket és függvényeket kapcsolhatnak össze egymással. Például: „Kapcsolja be az ülésfűtést, és állítsa a környezeti világítást meleg narancssárgára, ha a belső hőmérséklet tizenkét Celsius-fok alatt van”.
Sok utasnak van tapasztalata autóbetegségben. Az ENERGIZING COMFORT új utazási betegségellenes programja segíthet enyhíteni az első utas tüneteit vagy késleltetni a megjelenésüket, csökkenteni a súlyosság észlelését és általában javítani a közérzetet.
Az E-osztályú kombiban az akusztika egy harmadik érzékkel is megtapasztalható: a műszerfal tetején és az első ajtók paneljeiben található aktív fénycsík segítségével bármilyen tartalom vizuális értelmezése készíthető, bármely forrásból. szórakoztató hangzás.
A THERMOTRONIC automata klímaberendezés (opcionális extra) új típusú szellőzőnyílást használ: az összes
Az elülső részen lévő fúvókák varázsütésre elektromosan állíthatók. Az új kényelmi funkció neve Digital Vent Control. Műszakilag aktuátorokkal van megvalósítva. Két ilyen kis elektromos meghajtó egység található mindegyik szellőzőcsatornában.
0,264-es cd-értékével az új E-osztályú kombi nagyon jól teljesít a járműszegmensben. A 2,38 m2-es A homlokfelület valamivel nagyobb, mint az előző modellé (2,35 m2).
Az alapfelszereltséghez tartozó Active Parking Assist immár intuitív módon indítható az érintőképernyőről. Ráadásul az automatizált parkolás és leparkolás sokkal gyorsabb, mint korábban, hiszen a sebességet akár 4 km/órára is növelték.