A kényelem a mozgékonysággal párosul
Az új E-osztályú kombi: a felfüggesztés
- Légrugós hátsó tengely alapkivitelben
- AIRMATIC kérésre elérhető
Az új E-osztály kombi agilis irányíthatósága nagyrészt az első kerekek négy-négy vezérlőkar általi pontos vezetésének köszönhető. A hátsó tengelyen az optimalizált többlengőkaros független hátsó felfüggesztés öt lengőkarral biztosítja a kiváló kerékvezérlést és kiváló egyenes vonalú stabilitást. Mindkét tengelyen a rugók és lengéscsillapítók egyetlen rugóstagban vannak kombinálva, és nem vesznek részt a kerékvezetési feladatokban, ezért a felfüggesztés megfelelő érzékenységgel reagál. Az első segédkeret és a hátsó tengelytartó szétválasztja a felfüggesztést és a karosszériát a vibrációtól és a zajtól, és a kifinomult kényelmi koncepció részét képezik.
Minden E-osztályú kombi modell egykamrás légrugózással rendelkezik a hátsó tengelyen. Kompakt kialakítású, még teljes rakomány mellett is megőrzi a menetkényelmet, és biztosítja, hogy a jármű terhelt állapotban is vízszintesen álljon. A mild hibrid modellek alapfelszereltségként AGILITY CONTROL acélrugós felfüggesztéssel vannak felszerelve. A hátsókerék-hajtású változatok alapfelszereltségként szelektív lengéscsillapító rendszerrel is rendelkeznek.
Az AIRMATIC légrugós rendszer: körkörös szintszabályozás tartalmazza
Opcióként az új E-osztályú kombi minden körben állítható AIRMATIC légrugózással és ADS+ fokozatmentes lengéscsillapítással rendelhető. A légrugóval és adaptív ADS+ lengéscsillapítókkal felszerelt AIRMATIC felfüggesztés nagyon érzékenyen reagál. A csillapítási karakterisztikát teljesen automatikusan szabályozzák minden egyes keréknél, valamint külön-külön a visszapattanás és az összenyomás során. Menet közben egy kifinomult szenzorrendszer és algoritmusok állítják be a lengéscsillapítókat az út minőségének megfelelően, így biztosítva, hogy például egy ütős áthajtás egyetlen kerékkel ne kerüljön át a teljes tengelyre és a belső térre.
A sokoldalú szintszabályozás az AIRMATIC másik jellemzője. A hasmagasságot állandó szinten tartja a jármű terhelésétől függetlenül, de szükség esetén változtatásokat is végez. A légellenállás és így az üzemanyag-fogyasztás csökkentése érdekében a jármű szintje automatikusan 15 milliméterrel csökken 120 km/órás sebességről COMFORT vezetési módban. Ugyanakkor a jármű súlypontja lesüllyed, ami javítja a menetstabilitást.
Ne várd, hogy Merdzsó tesztekkel, podcastokkal jelentkezzünk!
Csekkold inkább a tik-tok csatornáinkat!
Köztük a legújabbakat is!