A Honda SH350i (2024) műszaki adatai
Műszaki adatok*
ERŐFORRÁS | |
Konstrukció | Folyadékhűtésű, négyütemű, SOHC-vezérlésű, egyhengeres |
Összlökettérfogat (cm³) | 330 |
Szelepek száma | 4 |
Furat x löket (mm) | 77 x 70,7 |
Sűrítési viszony | 10,5:1 |
Legnagyobb csúcsteljesítmény | 28,8 LE (21,5 kW)/7500 f./perc |
Legnagyobb forgatónyomaték | 32 Nm/5250 f./perc |
Olajmennyiség | 1,85 L |
Zajszint (dB) | Lvárosi 73.6, Lteljes gázon 79.3 |
ÜZEMANYAG-BEFECSKENDEZŐ RENDSZER | |
Porlasztás | PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező |
Üzemanyagtartály befogadóképessége | 9,1 L |
CO2-kibocsátás (WMTC) | 77,8 g/km |
Üzemanyag-fogyasztás** | 3,33 L/100 km |
ELEKTRONIKAI RENDSZER | |
Indítás | Önindító |
Akkumulátor típusa és kapacitása | 12 V/11,6 Ah |
ERŐÁTVITEL | |
Tengelykapcsoló felépítése | Automatikus, röpsúlyos |
Váltó felépítése | V-szíjas |
Végáttétel | V-szíj |
VÁZ | |
Konstrukció | Alul elvezetett, acél csőváz |
VÁZ ÉS FUTÓMŰ | |
Méretek (h x sz x m) | 2160 x 742 x 1161 mm |
Tengelytáv | 1452 mm |
Villaszög | 27,5° |
Utánfutás | 99 mm |
Ülésmagasság | 805 mm |
Szabad hasmagasság | 157,8 mm |
Menetkész tömeg | 174 kg |
Fordulókör sugara | 2,2 m |
FELFÜGGESZTÉS | |
Elöl | 35 mm-es csúszószár-átmérőjű teleszkópok |
Hátul | Kétoldali rugóstag lengőkarral |
KEREKEK | |
Elöl | 16 x MT2,75 méretű, hatágú, öntött, alumínium |
Hátul | 16 x MT2,75 méretű, hatágú, öntött, alumínium |
Abroncs elöl | 110/70-16 |
Abroncs hátul | 130/70-16 |
FÉKRENDSZER | |
ABS típusa | Kétcsatornás |
Elöl | 256 mm-es átmérőjű tárcsa (2 dugattyús féknyereg) |
Hátul | 256 mm-es átmérőjű tárcsa (1 dugattyús féknyereg) |
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA | |
Műszerek | LCD-műszeregység a következő funkciókkal: sebesség és üzemanyagszint, pillanatnyi fogyasztás, környezeti hőmérséklet, két napi számláló, óra, Honda SMART Key visszajelző |
Fényszóró | LED |
Hátsó lámpa | LED |
*A műszaki információk tájékoztató jellegűek, a változás jogát fenntartja.
**Kérjük, vegye figyelembe, hogy az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A tesztet próbapadon hajtottuk végre vezetővel, utas és kiegészítők nélkül. A jármű tényleges üzemanyag-fogyasztása a vezetési stílustól, a karbantartástól, az időjárástól, az útviszonyoktól, a gumiabroncs nyomásától, a felszerelt tartozékoktól, a rakománytól, a vezető és az utas súlyától, valamint más tényezőktől függ.